RSS Feed

Seri de vara… <3

In seara aceasta am iesit in oras pentru cina. Incet-incet redescoperim restaurantele/ localurile/cafenelele bune din Baia Mare, avand in vedere ca am fost plecati 5 ani la Cluj. Avem tendinta sa ne intrebam prietenii ce mai e nou, unde se mananca bine, unde se mai iese etc. pentru ca noi nu prea mai stim.  Azi am ales Pizzeria Cinque Cento. Au o terasa frumoasa, e mai departe de aglomeratia orasului iar afara a fost foarte placut, nu prea cald. O limonada cu menta, o portie de paste ( preferatele mele cele cu 4 feluri de branza ) si companie buna au fost suficiente pentru a ma destinde si relaxa. Cateodata o seara petrecuta in compania potrivita e suficient pentru a incheia intr-un mod perfect o zi lunga si obositoare.

 

page1

Tinuta mea o vedeti in pozele de mai jos. Din nou o tinuta lejera, simpla. Am primit de curand bluzita aceasta de la mama si e prima data cand o imbrac. Imi place imprimeul si nuantele de verde, putin parca lungimea ma incurca. Mi-ar fi placut mai mult daca era rochita :)), dar e ok si asa. Nu facem nazuri la cadouri, nu?😀

Ce inseamna pentru voi o seara relaxanta? Cum obisnuiti sa incheiati o zi lunga si obositoare?🙂

 

20140730_202642_17

 

20140730_202640_2

 

20140730_202642_12

 

Kisses!

Lorena

4 responses »

  1. Pupici,imi plac mult pantofiorii tai,esti o frumusica asa cum esti tu mereu❤

    Răspunde
  2. Imi place topul, am crezut ca e rochie, chiar sunt pe net rochii cu acest imprimeu. Pizza cu patru feluri de branza e preferata mea, la paste imi plac toate care contin usturoi, dar fara carnati, vegetala daca se poate. xo

    Răspunde
  3. Imi place sa stau pe tableta in pat,ori sa citesc cateva pagini dintr–o carte.

    Răspunde

Lasă un răspuns

