RSS Feed

Outfit: Purple accents

page4

Buna fetelor! Azi mi-am dat seama ca am lucruri in garderoba pe care nu le-am imbracat pana acum. Si nu sunt lucruri luate recent si pe care nu am avut ocazia sa le imbrac, ci au o vechime de cateva luni bune, unele poate ani. Asa am dat azi peste fustita neagra din imagini si am decis sa o imbrac. Adevarul e ca mi-am cumparat-o anul trecut in perioada in care puteam vedea tot la a treia poza de pe facebook o tinuta care sa contina o astfel de piesa. Si am cumparat-o, si parca totusi nu am fost incantata de ea. Nu m-a atras deloc. Am stiut de ea, nu am uitat, dar nu gaseam momentul sau dispozitia. Azi uitandu-ma la ea ma gandeam cui sa o dau. Dar parca ceva ma tinea. Am obiceiul sa imi dau cadou hainutele persoanelor apropiate si care nu se simt jignite de gest. Bineinteles, dau hainute bune, pe care eu personal le-as purta, daca ar fi noi intrate in garderoba, dar de care m-am plictisit tocmai pentru ca sunt ale mele. Aceiasi intrebare mi-am pus-o si in legatura cu sandalutele de la New Yorker pe care le am de vreo 2 ani si pe care le-am incaltat o singura data, atunci, imediat dupa achizitionare. Ce ma deranja pe mine la gandul de a le da mai departe a fost tocmai faptul ca nu le-am purtat, mai ales fusta. Asa ca m-am decis sa le imbrac repejor, sa ies frumos in oras sa-mi rezolv treburile, iar mai apoi, dupa ce ajung acasa, sa ma simt in stare sa renunt la ele. Acum ca ma uit la poze parca mi se pare mai simpatica fustita si poate ii mai dau o sansa, sau doua. Insa daca observ ca mai trece o perioada buna de timp si nu o imbrac, nu mai stau pe ganduri si ii fac bagajele :)), nu are rost sa stea in dulap cand poate am o prietena careia i s-ar potrivi. Mai vedem.

Voi ce faceti cu hainutele frumoase si in stare buna, dar de care v-ati plictisit? Stiu ca sunt persoane care chiar daca nu le mai plac lucrurile lor, nu se mai poarta sau nu le mai poarta, totusi nu le place sa le dea sau sa le arunce. Si astfel se aduna mormane de haine, si mai bine mai cumpara inca un sifonier decat sa faca loc in cel vechi. Eu de mica am fost invatata sa dau mai departe, sa fac cadou apropiatilor sau sa duc lucruri nu tocmai in trend dar in stare bunicica la persoane nevoiase. Si mie mi-a placut sa primesc de la prietene, obisnuiam sa facem tot felul de schimburi cand ne plictiseam de propria garderoba. Asta pana prin liceu. Acum doar asa, cand mai primim ceva ce nu ne e bun sau cumparam ceva si nu vrem sa purtam. Mai ales ca parca acum gusturile ne sunt putin diferite, poate si marimile, astfel ca nu orice se preteaza la a oferi prietenei cu care ai crescut din copilarie. Voi ati obisnuit sa faceti schimb de lucruri cu prietena cea mai buna?

20140731_150636_17

fds

 

Kisses!

Lorena

6 responses »

  1. You look very pretty in this top and skirt!

    Răspunde
  2. Faina fustita! Dar cel mai mult imi plac sandalele🙂
    Si eu trebuie sa mai impart ceva haine… of ca multe avem si tot nu sunt destule :))

    Te pup!

    Răspunde
  3. Mi-am dat seama că dacă a trecut o lună de când nu am purtat o piesă, şansa să o port se diminuează vertiginos… prin urmare încep să dau, în principal pentru a face loc, dar şi pentru a face o bucurie cuiva.
    Schimb de haine fac mai rar, dar când se întâmplă e cu sora mea.

    Arăţi foarte bine în această combinaţie şi ai picioare perfecte.

    Răspunde
  4. Imi plac tinutele tale🙂 iti dau follow :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

