RSS Feed

Sampon antimatreata DAN FREE

20140803_151631

Acum cateva luni am inceput sa am probleme cu matreata si m-am hotarat sa folosesc samponul Dan Free la recomandarea unei prietene. Astfel am inceput tratamentul cu samponul antimatreata cumparat din farmacie la pretul de 23,50 lei. Am vazut rezultatele dupa primele doua spalari, iar problema se diminua cu fiecare spalare. La terminarea trantamentului insa am revenit la vechiul sampon si avand inca foarte putina matreata. Nu am continuat sa folosesc produsul mai rar, dupa indicatii, ci am stopat complet utilizarea lui.

Acum, dupa ce am intrat pe un fagas normal in viata de zi cu zi, fara stresul examenelor, al licentei si disertatiei, am reinceput tratamentul si am de gand sa utilizez acest sampon o perioada mai indelungata, contrar indicatiilor din prospect. In prospect scrie ca trebuie folosit 2 saptamani, eu am de gand sa il folosesc pana observ disparitia completa a matretii si abia apoi sa il folosesc o data la doua saptamani pentru prevenire.

Am decis sa vi-l prezint si voua pentru ca este un produs foarte bun, din punctul meu de vedere, si chiar da rezultate. Parul nu mi se mai ingrasa asa repede, il simt curat mai mult timp. Chiar si textura firului de par parca este alta, si chiar daca nu asta promite ca face, ofera si un volum remarcabil parului. Sunt foarte multumita de samponul Dan Free.

20140803_151459

Proprietati: DAN FREE este un sampon care contine ketoconazol. Ketoconazolul este un antifungic cu spectru larg si foarte eficient impotriva fungiilor precum: Pityrosporum ovale, Candida sp. cat si a dermatofitilor precum: Trichophyton sp., Epidermophyton sp., si Microsporum sp. Folosind samponul DAN FREE se reduc inflamatiile asociate cu matreata si dermatitele seboreice. De asemenea ajuta la indepartarea rapida a descumarii si pruritului. Ingredientul activ din DAN FREE se absoarbe neglijabil si ca atare nu produce efecte sistemice.

Samponul DAN FREE este indicat a se folosi in caz de matreata,mancarimi ale pielii capului,dermatite seboreice si Pitiriasis versicolor cauzat de Pityrosporum sp.

Nu re recomanda a fi folosit de persoanele cu alergie la ketoconazol.

Se va evita in timpul utilizarii contactul cu ochii.In caz ca acest lucru se intampla se spala imediat ochii cu multa apa. Pentru a se evita iritatiile o perioada de 2 saptamani inainte de a folosi samponul DAN FREE se recomanda tratamentul cu corticoizi topici. In perioada de sarcina si alaptare se poate utiliza produsul DAN FREE sampon.
Utilizare: Se umezeste parul si scalpul cu apa. Se aplica o cantitate suficienta de sampon pentru a realiza prin masare timp de un minut o spumare abundenta. Se spala apoi cu apa calda. Se repeta operatia mentinandu-se de aceasta data spuma cel putin 3 minute. Se clateste din nou cu apa calda.
Samponul se foloseste de 2 ori pe saptamana timp de 2 saptamani.
Pentru Pitiriasis versicolor samponul se foloseste o data pe zi timp de 5 zile consecutiv.
In scop de prevenire samponul se poate utiliza o data la 2 saptamani.
Samponul DAN FREE este bine tolerat. Foarte rar s-au semnalat : decolorarea parului, iritatii, senzatie de mancarime, uscarea scalpului si parului.

20140803_151557

 

Ati incercat pana acum samponul antimatreata Dan Free?  Ce parere aveti despre acest produs?

Va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

 

Va pup!

Lorena

8 responses »

  1. Il folosesc si eu si imi place. Trebuie sa-mi iau si eu alta sticluta ca pe prima am terminat-o.
    Sper sa ma scape cu totul de matreata si de seboree.😀

    Răspunde
  2. Vreau și eu, știu că este excepțional. Dar de unde se poate procura?

    Răspunde
  3. Mie mi l a recomandat veterinarul pt porcusorul meu de guineea care are i boala de piele. Nici nu m am gandit ca e bun si ptr mine, si eu am probleme cu matreata.

    Răspunde
  4. Buna…este foarte buneu am folosit prima data pentru un fung pe piele dar sotu a folosit pentu matreata si este foarte multumit si el ….asa ca il recomand si eu cu incredere

    Răspunde
  5. eu mi l.am cumparat,alaptez doar ca nu stiu daca il pot folosi….

    Răspunde
  6. Ingrediente Dan Free – Sampon antimatreata

    AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, KETOCONAZOLE, SODIUM CHLORIDE, FRAGRANCE/PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, SODIUM HYDROXIDE, SULFURIC ACID, SODIUM METABISULFITE, CI 15985

    Grad de risc produs:
    Atentie la urmatoarele inrgediente:

    Sodium laureth sulfate, ingredient cu risc mediu de dauna, este un surfactant, agent de curatare, emulsifiant. Este, de asemenea, un spumant puternic. Sodium Laureth Sulfate poate contine impuritati periculoase precum: Ethylene Oxide (cancer la san, uterin, cerebral si leucemie) si 1,4-dioxane (cancer). Conform Sage Advice si DermaDoctor, acest ingredient este considerat a fi comedogen (3/5).

    Ketocozonale, ingredient cu risc mediu de dauna, are functiile de agent antifungic. Este utilizat in produse antimatreata deoarece poate controla matreata. Utilizarea acestui medicament poate ajuta la ameliorarea exfolierii pielii si mancarimii asociate cu matreata. Ketoconazol nu trebue sa fie utilizat pentru tratarea infectiilor fungice la nivelul creierului, al pielii si al unghiilor. In noiembrie 2013, la cererea Comisiei Europene, de pe piata romaneasca au fost stopate de la vanzare medicamentele ce contin ketoconazol. Motivul retragerii: riscul leziunilor hepatice dupa utilizare era mai mare decat beneficiile.

    Conservanti: Imidazolinyl Urea, ingredient cu risc mediu de dauna. Acestia au rolul de a proteja cosmeticele si produsele de ingrijire personala prin prevenirea sau intarzierea fermentarii si alterarii lor. Poate provoca alergii.

    Sodium Hydroxide, ingredient cu risc mediu de dauna, este un denaturant, regulator ph, agent de protectie/tamponare. Mai poarta si denumirea de soda caustica. Este cunoscut pentru rolul sau in fabricarea sapunului. Conform unui studiu intreprins de National Institute for Occupation Safety and Health, Sodium Hydroxide poate cauza, in functie de concentratie si nivelul ph-ului, iritatii la nivelul pielii, ochilor, membranelor mucoase, pneumonie, pierderea parului.

    Sulfuric acid, ingredient cu risc mediu de dauna. Are functiile de ajustant pH, surfactant, detergent. Este un compus chimic al sulfului, acid mineral, puternic coroziv. Acest ingredient intra deseori in compozitia sampoanelor utilizate la tratamentul matretii, dermatitei seboreicei sau al psoriazisului. Acesta slabeste stratul exterior al pielii care este mai dur si opreste acumularea de celule moarte ale pielii. Poate ajuta, de asemenea, la stoparea cresterii anumitor tipuri de microbi pe piele. Poate irita si usca pielea, poate provoca arsuri.

    Sodium metabisulfite, ingredient cu risc mediu de dauna. Sare anorganica, imparte molecule de hidrogen celorlalate substante din componenta cosmeticelor. Poate produce iritatii la nivelul ochilor, plamanilor si pielii.

    Daca voi mai vreti sa folositi asa ceva….

    Răspunde

Lasă un răspuns

