RSS Feed

Black and White Stripes

Buna! Ce planuri aveti pentru ultima zi din saptamana? Eu mi-am propus sa mi-o petrec la plaja, luandu-mi portia de soare. In postarea de azi va arat outfit-ul zilei de ieri. Am ales sa port o tinuta alb/negru la care am incaltat sandalele galbene Zara pentru o pata de culoare. Am participat la workshop-ul Artistry care s-a aflat la prima editie in Baia Mare la cafeneaua Carmesi. Au vorbit Laura Maxim, blogger la fashionhypnotised.com, Radu Cojocaru estetician  The Botox Shop, Adriana Alexa nutritionist Bio Madlen, Fulvia Muresan tehnician nutritionist, Andreea Fazacas instructor Pilates, Dana Lucacel instructor aerobic & fitness  si Lavinia Fat blogger la loving-evelyn.blogspot.ro. A fost un eveniment frumos si util in ceea ce priveste informatiile impartasite, presarat cu putine emotii ( normale ) din partea speakerilor.Am petrecut o dupa-amiaza placuta la acest eveniment si sper ca vor urma si alte editii mai imbunatatite si cu lume la fel de frumoasa.❤

20140809_193735_10

20140809_193727_11

20140809_193716_4

20140809_193736_12

20140809_193727_20

20140809_193736_20

20140809_193734_1

Top | H&M

Dress | H&M

Bag | H&M

Shoes | Zara

Watch | Fossil

Va doresc o Duminica minunata!

Lorena

9 responses »

  1. Iti sta foarte bine cu rochia asta,dar geanta e preferata mea🙂

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    Răspunde
  2. You are so beautiful! Great look

    Răspunde
  3. Imi place rochia taaare mult! Pupici

    Răspunde
  4. Este superba rochita si te avantajeaza foarte mult!

    Răspunde

Lasă un răspuns

