RSS Feed

Zile de vara

Dragii mei, sper ca ati avut parte de un weekend frumos si v-ati umplut de energie pentru a face fata cu zambetul pe buze intregii saptamani. Eu am avut parte de o duminica foarte frumoasa, o zi de vara petrecuta afara, in natura, alaturi de oameni dragi. Desi planuisem o zi de tolaneala la piscina, niste evenimente in familie m-au facut sa renunt. Apoi nici evenimentele nu si-au mai urmat cursul lor asa ca eram putin dezamagita pe la 12 si nu stiam daca sa imi pun costumul de baie si sa merg la piscina cu speranta sa mai prind sezlong sau sa-mi fac alte planuri. Intre timp, suna Ionut sa ma intrebe daca merg la plaja pana la urma, iar daca nu, i-ar placea sa luam atv-ul si sa vedem pe unde ajungem. M-am gandit ca e o idee buna si in 5 minute eram gata de plecare. O salopeta scurta, usoara, de vara, ochelarii de soare si buna dispozitie a fost tot ce aveam nevoie.

PicsArt_1407679053580

PicsArt_1407684874591

Feteeelor! ( si baietilor) :)… avem o tara asa frumoasa incant nici nu ar trebui sa vizitam locuri cheie din Romania ca sa ne dam seama de acest lucru. O zi petrecuta prin padurile si pe campurile care inconjoara satele si orasele in care locuim e suficienta sa ne dam seama de minunatele peisaje, de munca oamenilor gospodari, de placuta racoare de pe drumurile prea putin umblate de prin paduri. Sa te opresti sa iei o gura de aer, sa admiri culorile vii lasate de Dumnezeu pe Pamanat, sa mananci fructe direct din pomi si sa iti amintesti de copilaria petrecuta la bunici cand mergeai cu verisorii la furat de cirese, corcoduse, prune… in functie de vremea lor, de prin ograzile satenilor. Noi cu prune ne-am delectat in micile noastre pauze si au fost asa bune. Am avut certitudinea ca sunt fructe sanatoase, bio, crecute in pruni udati de ploaie si sarutati de soare, plantati prin acele locuri poate chiar de strabunici.

20140810_153620

Am avut parte de o zi de duminica relaxanta si frumoasa. Desi am ajuns acasa spre seara plina de noroi si cu umerii arsi de soare, m-am simtit atat de bine, nu m-am gandit nici o secunda la grijile zilnice, mi-am delectat sufletul si mintea si mi-am reincarcat bateriile pentru saptamana aglomerata care ma asteapta. Plus ca l-am tinut pe Ionut in brate aproape o zi intreaga, uneori chiar foarte strans cand simtea nevoia de adrenalina :))❤.

Va doresc o seara linistita si o saptamana productiva!

PicsArt_1407679184025

 

 

Vizitati-mi si pagina de facebook AICI.

Lorena

 

 

8 responses »

  1. Multumim la fel! Ai niste poze tare frumoase!

    Răspunde
  2. The view looks amazing and I LOVE all the giant sunflowers!❤

    Răspunde
  3. Super poze: si tu si peisajul🙂

    Răspunde
  4. Sunt superbe pozele!!! Ai dreptate, țara noastră e frumoasă la fiecare pas🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

