RSS Feed

Pastel pe unghii cu Farmasi si Gabrini

Buna fetelor! Azi mi-am colorat unghiutele intr-un albastru pastel cu oja nr. 112 de la Farmasi. Am folosit pentru inelar o oja alba nr. 302 de la Gabrini si putin glitter colorat nr. 12 de la CR Cairuo. E o manichiura simpla, usor de realizat, cum imi place mie, si e potrivita pentru zilele de vara, asortandu-se usor la orice tinuta. Imi plac ojele de la Farmasi, colectia de vara este foarte variata, in culori pastelate si nu numai. Au un pret mic, aprox. 6 lei si rezista binisor pe unghii. Oja Gabrini si glitter-ul au costat chiar mai putin, in jur de 3-4 lei. Oricum eu nu tin mult o manichiura pe unghii, plictisindu-ma repede. Am obiceiul sa imi port perioade lungi de timp unghiile fara oja colorata. De aceea nici nu investesc in oje prea scumpe deoarece de cele mai multe ori arunc sticlutele pe jumatate pline pentru ca nu apuc sa le consum pana isi schimba textura si devin greu de utilizat. 

20140813_13265720140813_13462920140813_13260820140813_134657Kisses!

Lorena

 

 

 

9 responses »

  1. E superba manichiura si usor de realizat! Iti urmaresc blogul de ceva timp si admir ceea ce postezi! Felicitari!🙂

    Răspunde
  2. Loving that blue polish! Such a sweet and nice shade😉

    Răspunde
  3. Ce culori frumoase !!!
    Pupici

    Răspunde
  4. Ce interesantă combinație. Și eu am 2 astfel de glitter. Îmi place că fac manichiura să reziste😀

    Răspunde
  5. Ce dragut! Sunt de aceeasi parere in privinta alegerii ojei, trebuie sa imi placa textura si culoarea, pretul prea putin conteaza. pupici :*
    http://smilelifeisamiracle.blogspot.ro/

    Răspunde

Lasă un răspuns

