RSS Feed

Rochia lunga vaporoasa

Buna dragilor! Am intrat intr-un nou anotimp dar soarele si gradele din termometre ne indica parca faptul ca vara nu vrea sa se retraga inca. Acest lucru nu poate decat sa ma bucure. Tocmai m-am intors din vacanta, o vacanta tarzie vara aceasta deoarece activitatile de peste vara nu mi-au permis sa plec mai devreme. Prima parte a iesirii din cotidian mi-am petrecut-o la mare, in Mamaia cu iubitul meu. A fost o saptamana minunata, plina de romantism si de relaxare. Jumate din timp a fost foarte cald si soarele neiertator, lucru pe care l-am simtit chiar pe piele mea. Am reusit, dupa multi ani, sa ma ard nitel😀. In cealalta jumatate temperaturile au fost cam la fel de ridicate ( 27- 29°C ), insa soarele nu prea si-a facut aparitia. Lucru care ni s-a parut perfect pentru plimbari lungi pe plaja.

Intr-una din zile am optat pentru rochia lunga vaporoasa Zara. O rochie care mi se potriveste si pe care o ador. Pana nu de mult ( pana acum vreo 2 ani ), aveam o problema cu rochiile lungi, aveam impresia ca parca arata mai bine pe minione decat pe fetele inalte, astfel ca am evitat sa imi achizitionez astfel de rochii. Acum mi-a trecut :)) si am cateva in garderoba, intentionand sa mai cumpar. Multe!😀

20140904_145034

20140904_144652

20140904_151000

20140904_144646

20140904_145039

20140904_151004

 

Acum, la final de articol voi anunta si castigatorul concursului organizat aici. Premiul va ajunge la Nicoleta Alexandra . Felicitari draga mea, astept sa ma contactezi intr-un mesaj privat pe pagina de facebook a blogului aici. Cei care nu ati castigat, nu fiti suparati, in curand va incepe un alt concurs, asa ca fiti pe faza, urmariti activitatea Blogului Lorena Marchis😉 .

Pupici!

One response »

  1. Foarte fumoasa rochia, in ton cu vremea din foto!

    Răspunde

Lasă un răspuns

