RSS Feed

Leopard dress

Buna cu o noua postare de la mare😀.  O alta plimbare de seara, o alta rochita. De data aceasta una cu un print de leopard. Acest gen de imprimeu nu prea se regaseste in garderoba mea, cateodata mi se pare prea mult asa ca nu am fost tentata sa imi cumpar lucruri de acest gen. Rochita aceasta mi-a placut, nuantele imprimeului sunt mai potolite parca, asa ca am facut o exceptie si am achizitionat-o. Recunosc ca imi doresc de multa vreme o pereche de pantofi animal print, dar parca inca nu am gasit modelul perfect. Mai caut.

Voi ce parere aveti despre acest imprimeu? Preferati sa va condimentati tinuta cu cateva accesorii animal print sau sunteti mai indraznete sa purtati o tinuta completa cu acest imprimeu?

20140902_185710_4

20140902_185703_3

20140902_185659_6

20140902_185707_1

 

 

Va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis. Pupici!

4 responses »

  1. Imi place animal print, dar nu in exces! E adevarat ca poate arata si kitch, nu si cazul de fata, imprimeul acesta chiar e delicat!

    http://www.piecesofsoul.com

    Răspunde
  2. cu toate ca eu personal nu sunt fana a trendului animal print, imi place cum sta pe tine.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    Răspunde
  3. Ce frumoasa este rochita❤
    kiss:*

    Răspunde
  4. Eu sunt mare amatoare a printului „animal print„in special cand adaug un strop de rosu 😉 arata mult mai wowwww!! curand voi avea si eu pe blog un astfel de print; pupici🙂 http://laurafashionblog.wordpress.com/

    Răspunde

Lasă un răspuns

