RSS Feed

Review – Solutie micelara Garnier

Astazi vreau sa va vorbesc despre solutia micelara de la Garnier, un produs pe care il folosesc de ceva vreme si de care sunt foarte incantata. Prima lotiune micelara pe care am folosit-o a fost cea de la Bioderma si tot atunci a fost momentul in care am renuntat sa imi mai achizitionez creme sau lotiuni demachiante. Avand in vedere pretul ridicat al lotiunii micelare Bioderma, dupa mai multe reachizitionari si dupa ce am citit doar lucruri bune despre lotiunea micelara a celor de la Garnier, m-am hotarat sa incerc si acest din urma produs.

20140921_230048

Solutia micelara Garnier este ideala pentru a indeparta cu usurinta machiajul fara a necesita frecare sau folosirea unei cantitati mari de produs. Este potrivit atat pentru ten, cat si pentru ochi si buze. Din partea mea are un mare plus pentru faptul ca nu irita ochii, indeparteaza eficient rimelul, chiar si cel rezistent la apa, fara sa insist prea mult si fara sa am vreo senzatie de disconfort sau usturime.

Folosesc acest produs dimineata pentru a indeparta sebumul aparut peste noapte pe tenul meu, si imi place ca nu necesita clatire si nu lasa nici un fel de pelicula pe ten, astfel ca pot aplica fara grija produsele mele destinate hidratarii tenului si cele pentru zona ochilor.

Seara il folosesc pentru a indeparta machiajul si urmele de praf de pe ten si gat. E nevoie doar de doua dischete pentru a-mi curata eficient fata si imi place ca imi da senzatia de chip luminos si fresh chiar si dupa o zi aglomerata si obositoare.

Solutia micelara de la Garnier este un produs fara parfum si fara alcool. Nu usuca pielea, nu mi-a provocat nici o reactie adversa tenului precum alergii sau iritatii. Este potrivit oricarui tip de ten, si poate fi folosit cu incredere si de persoanele cu ten sensibil. Nu cred ca e cazul sa vorbesc de puncte in minus pentru solutia micelara Garnier, pentru ca nu am gasit asa ceva, eu personal fiind foarte multumita de ea.

In imagine puteti vedea si ingredientele solutiei micelare Garnier.

20140921_225546

De cand am descoperit lotiunile micelare acestea mi-au usurat foarte  mult procesul de demachiere, in trecut avand parte de seri in care mergeam la somn fara sa imi indepartez machiajul, tocmai pentru ca nu ma simteam confortabil folosind cremele demachiante.  Acest lucru nu se mai intampla si abia astept seara pentru a-mi incepe ritualul de ingrijire a tenului.

Am cumparat produsul din magazinul DM si a avut un pret bun, in jur de 18 lei pentru cantitatea de 400 ml. Il recomand tuturor pentru ca intr-adevar este un produs foarte bun, cu un raport calitate – pret extraordinar. Voi ramane fidela acestei solutii micelare si o voi recumpara cand voi termina recipientul actual.

Voi ce produse folositi pentru indepartarea machiajului si a impuritatilor de pe ten? Ati folosit Solutia micelara Garnier? Ce parere aveti depre acest produl?

Intrati pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis aici pentru a va inscrie in concursul care se deruleaza zilele acestea si puteti castiga un colier Beatrix Color.🙂

9 responses »

  1. trebuie sa o incerc si eu neaparat .

    Răspunde
  2. Iubesc aceasta solutie micelara!
    E preferata mea.🙂
    Pupici

    Răspunde
  3. Nu am incercat-o inca,dar am citit multe lucruri bune.

    Răspunde
  4. Eu am ceva apa micelara de la L’oreal de care sunt multumita. Dar fara doar si poate, cea mai buna solutie micelara incercata a fost cea de la Academie😉

    Răspunde
  5. Le iubesc pe micelarele astea🙂, pe aceasta nu am incercat-o iinca, sa termin ce am intai ca m-am calicit si am stoc!!!

    Răspunde
  6. Am tot citit despre Lotiunea micelara Garnier, insa nu am incercat-o inca. Momentan folosesc lotiunea micelara Ivatherm.

    Răspunde
  7. Si eu vreau sa incerc lotiunea micelara de la Garnier dupa ce o termin pe cea de la Bioderma. Momentan aceasta este favorita mea🙂

    Răspunde
  8. Pingback: Produse consumate 2 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

