RSS Feed

Plaid shirt

Buna! Cum va impacati cu vremea de afara? Cand ploua, cand e soare… ma deruteaza putin pentru ca azi pot sa port balerini iar maine ma vad nevoita sa intru in cizme… eh, oricum, avem parte de o toamna frumoasa asa ca incerc sa profit de zilele insorite pentru ca in curand vine iarna si cum sunt o friguroasa de felul meu nu ma incanta ideea de grade cu minus. Mai jos e o tinuta pe care am purtat-o saptamana trecuta cand soarele a fost prietenos cu noi.

PicsArt_1411992406479

PicsArt_1411992254785

20140928_153513

PicsArt_1411927980683

20140928_153526

 Jeans : H&M | Top : H&M | Shirt : SH | Shoes : Pimkie | Watch : Fossil

Va pup dragilor si va doresc o saptamana miunata!

Lorena

10 responses »

  1. Camasile de acest tip pot sa para banale dar eu le ador. Am cateva in colectie si in timp le voi mai adauga ceva prietene.

    Răspunde
  2. frumoasa tinuta,imi plac mult camasile de genul acesta!

    Răspunde
  3. Arata foarte bine tinuta ta! Camasa e de efect ♥ la fel si pantalonii.🙂

    Răspunde
  4. Ce tinuta sexy ,imi plac tare mult pantofii❤

    Răspunde
  5. Ce par aiiiiii! Te invidiez!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

