RSS Feed

Week in photos #8

Hello! Hello! M-am hotarat sa reiau seria „week in photos” si sa incerc sa o postez saptamanal. Astazi va arat pozele adunate in ultima vreme, nu tocmai in ultima saptamana. Oricum, sunt recente si am decis sa le pun toate intr-o postare ca mai apoi sa incerc sa fac aceasta postare regulat, cu imagini aferente fiecarei saptamani.

pagez

1. Mic dejun : paine cu unt de arahide, banane si mere

2. Guma turbo – o cutie intreaga sa ne ajunga sa dam si la altii  :))

paget

3. Bunatati de la nunta.

4. OOTD – stilettos, pantaloni de piele si vesta de blanita.

5. OOTD – o tinuta colorata si vesela intr-o zi in care soarele nu a fost zgarcit cu aparitiile.

6. Little withe dress.

pageq

7. si 8. Doua nunti, doua rochii lungi. In ultma perioada am avut parte de nunti peste nunti, in fiecare weekend. Mai avem una saptamana aceasta si apoi facem o pauza.

page

9. Un pahar de vin rose, baghete cu sos de gorgonzola si povesti interminabile la ceas de seara la Le Bistrot.

10. Sub casca la coafor vreo 40 de minute. Daca e nunta, e nunta :)).

pagea

11. Dupa o plimbare in oras cu mama, ne-am oprit la Bizo ( Baia Mare ) sa mancam un sendvis si sa bem un pahar de iaurt.

12. Gelul de dus Balea miroase minunat si e primul pe care il cumpar. Nu am prea folosit produse Balea pana acum, nu stiu de ce, dar incep sa schimb lucrul acesta, avand in vedere ca multa lume le lauda si au si preturi foarte bune.

13. Alte bunatati de la nunta. Sunt prietena buna cu candy barurile :)).

14. Intr-o alta dimineata – micul dejun cu Ionut la Bizo.

paged

15. Lotiunea micelara de la Garnier face parte din rutina mea zilnica si sunt foarte multumita de ea.

16. Cafea si povesti.

17. Tinuta dintr-o seara in care am iesit la film cu Ionut. Am vazut Eroi de sacrificiu 3.

18.  Da, sunt o mancacioasa. La Le Bistrot fac un hamburger delicios.😉

page

19. si 20. O nunta la care am vrut sa fiu mai lejer imbracata, nu foarte elegant, asa ca am ales sa port rochita Zara si sa imi prind parul.

Va pup!

Lorena

11 responses »

  1. Esti o frumoasa Lorena :*.Mi-au luat ochii pantofii stiletto rosii❤.
    Pupici :*

    Răspunde
  2. Imi plac mult aceste tipuri de postari! Rochitele tale de la nunta ambele sunt de vis, esti extrem de frumoasa!

    Răspunde
  3. E superb outfit-ul cu stiletto rosii si trebuie sa iti zic ca arati extrem de bine!
    Si eu sunt extrem de multumita de lotiunea de la Garnier. Am si terminat-o si intentionez sa o recumpar. Raportul calitate-pret e excelent!😀

    Răspunde
  4. Îmi plac super mult rochiţele. Eşti foarte frumoasă🙂
    Pupici

    Răspunde
  5. Mi s-a facut brusc foame uitamdu-ma la poze. Si pofta de dulciuri.🙂 Imi place tinuta din poza de la coafor, sub casca. Si rochita Zara.🙂 Pupici!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    Răspunde

Lasă un răspuns

