RSS Feed

Lavender dress

Sambata, la nunta prietenilor nostrii C & D, impreuna cu Ionut, am fost domnisoara si cavaler de onoare. Avand in vedere ca traditiile din Maramures difera putin de cele din Valcea, am avut parte de experiente noi, dar frumoase. Inainte de cununia religioasa am mers intr-un loc superb sa facem poze cu mirii si nasii. Avand in vedere ca eram putin in intarziere, locatia fiind la vreo 20 de km de Rm. Valcea, nu am reusit sa fac mai multe poze personale, doar doua – trei, in timpul cand se faceau poze cu cavalerii sau nasii. Afara era foarte frig, iar noi asteptam sa ne dea liber fotografii pentru a merge fuguta la masini. Astept sa primsc pozele profesioniste, dar pana atunci, nu am putut sa nu va arat rochita mea culoarea lavandei.

041020143676

041020143678

041020143671

041020143673

 ~

Concursul organizat impreuna cu Beatrix Color s-a incheiat, iar castigatoarea se numeste Marin Theodora. Felicitari, draga mea, ai castigat un superb colier turcoaz. Trimite datele tale intr-un mesaj pe pagina de facebook Beatrix Color si anunta-ma, te rog, cand primesti premiul.

 

Love,

Lorena

7 responses »

  1. ce frumoasa e rochia!iubesc culoarea asta!

    Răspunde
  2. Rochia ta este divina si iti sta foarte bine!
    Pupici

    Răspunde
  3. Culoarea e superba! Iti vine bine rochia!

    Răspunde

Lasă un răspuns

