RSS Feed

Faux Fur & Leather

Hello! Dumnica, dupa ce am petrecut cu o seara in urma pana in zori la nunta prietenilor nostrii, am avut de facut un drum lung de la Rm. Valcea pana acasa, in Baia Mare. Foarte obosita si fara chef de a ma mai machia, am ales totusi sa port tocuri pentru ca inainte sa mergem acasa am trecut pe la pranzul miresei sa ne luam ramas bun de la D & C. Am avut timp sa fac si cateva poze tinutei dar dupa ce am vazut pozele m-a infundat rasul. Da, nu arat tocmai ok, dar cu totii avem zile si zile, nu-i asa? Astfel ca am indraznit sa pun pozele pe blog si sa va scriu cateva randuri. Am purtat o pereche de pantaloni din piele Zara, vesta mea preferata din sezonul trecut si pantofii Pimkie care s-au dovedit a fi foarte comozi.

page6

page

page1

page2

 

Sa aveti parte de un sfarsit de saptamana minunat, dragilor! Eu ma pregatesc de nunta, din nou. Pe langa cea de azi, cred ca mai avem una in noiembrie, si gata pe anul asta! V-am pupat, plec la coafor!❤

 

Lorena

 

9 responses »

  1. Iti sta super bine si nemachiata.🙂

    Răspunde
  2. Mie mi se pare ca se potriveste look-ul tau No make-up cu tinuta asta, nu stiu de ce, dar parca e mai de efect. ;)):)
    Esti o draguta si imi place tinuta ta. :*

    Răspunde
  3. Da stiu ca o tii tot intro nunta!:))

    Răspunde
  4. Imi place mult vestuta ta!❤
    Pupici

    Răspunde
  5. Este o tinuta exceptionala! Acum imi dau seama ca si eu am o vesta aproape la fel si inca nu am scos din dulap…dar aici la Cluj este foarte cald in ultima vreme!

    Răspunde
  6. Esti f frumoasa si farà machiaj! ♡

    Răspunde

Lasă un răspuns

