RSS Feed

Mustard jeans and white blouse

Nabadaioasa toamna am avut pana acum… in ultimele zile temperaturile au fost peste 2o de grade, dupa ce saptamanile trecute nu stiam daca ar fi mai bine sa imi iau paltonul pe mine sau e ok doar jacheta de piele. Azi, din nou, toamna nu se dezminte si, dupa ce ieri am iesit in oras doar intr-o bluzita Zara fara maneci, azi – frig si ploaie. Dar imi place! Imi place pentru ca azi am avut parte de acele stari interioare pe care doar o toamna mohorata le intelege si le inglobeaza in tot ce ne inconjoara. A fost o zi in care nu am iesit din casa, am stat cocotata in varful patului, la caldurica si am citit. Pentru mine a inceput din aceasta saptamana o perioada de pregatire, o perioada de aproape un an in care voi sta acasa si voi invata pentru a putea ajunge acolo unde imi doresc. Asa ca toamna imi e aliat deoarece nu ma distrage de la orele de studiu si imi permite sa stau in casa, concentrata, fara dor de duca.

20141014_173155

Si daca in prima parte a zilei planurile sunt bine stabilte, seara am voie sa fac orice. Astazi in casa miroase a toamna. Din cuptor vine o aroma irezistibila de dovleac copt. Ador dovleacul. E parfumat, are o textura catifelata si imi ofera un motiv in plus sa iubesc tomna. Culoarea lui puternica de portocaliu ma duce cu gandul la cateva accesorii si piese de vestimentatie pe care as vrea sa le regasesc in garderoba mea  in acest anotimp. Va scriu voua cateva randuri si apoi, alaturi de o cana cu ceai de menta si farfuria cu bucatile de dovleac, imi pun un nou episod din The Blacklist.

Mai jos e outfit-ul de ieri, cand puteai sa juri ca parca suntem in august nu in octombrie. A fost o dupa amiaza placuta, alaturi de Ionut si amicii nostrii G & M petrecuta pe terasa si urmata de filmul The November Man la cinema. Il recomand, e un film de actiune bun cu Pierce Brosnan in rolul principal.

20141014_173140

20141014_173202

20141014_173151

20141014_173904

20141014_173144

 

Blouse : Zara || Necklace : Zara || Jeans : Onyx Jeans || Sneakers : Converse || Bag : Puma || Watch : Fossil

Va pup si va astept cu un like si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

Lorena

8 responses »

  1. ce imi plac jeansi tai….ador tot ce este galben❤

    Răspunde
  2. Hi sweetie
    You look awesome
    I love your jeans
    So cool
    Kisses
    Maggie D.
    Maggie Dallospedale Fashion diary – Fashion Blog

    Răspunde
  3. Sunt superbi pantalonii!! Culoarea e wow❤

    http://andreeadesign.wordpress.com/

    Răspunde
  4. Wow those trousers look amazing! I really like how you have styled them😀
    also you are very pretty, I really like your blog too, new follow from me😀

    http://www.violetdaffodils.com
    xx

    Răspunde
  5. Pingback: Week in photos #9 | Lorena Marchis

  6. Ce dragut e outfitul tau! Desi nu imi prea place culoarea galben, tie iti vine bine si blugii arata superb!

    Răspunde

Lasă un răspuns

