RSS Feed

Outfit de weekend : burgundy si negru

Hello! Daca ati citit postarea anterioara stiti deja ca in weekend am facut o mini excursie. Avem in plan sa incercam ca in fiecare sfarsit de saptamana sa o ‘taiem’ de acasa prin locuri noi sau chiar si vechi, dar dragi noua.
Revenind la excursia din weekend, sambata am decis sa port ceva comod asa ca am ales din dulap o pereche de colanti cu insertii de piele pe margini, o pereche de ghete cu tinte si o jacheta de piele neagra. Pozele sunt facute la Cetatea Alba Iulia, una din opririle noastre. Am avut noroc de vreme buna cu scurte aparitii ale soarelui si fara ploi. Azi ploua de cateva ore bune, asa ca nu tare cred ca voi iesi din casa in situatia asta. Imi voi face o ciocolata calda si voi citi ceva.
Voi ce ati facut in weekend?

image

image

image

image

image

image

Pupici!
Lorena

13 responses »

  1. Suuuper tinuta! Si ce frunze frumos colorate❤

    Răspunde
  2. ce faini sunt colanti🙂 !

    Răspunde
  3. Imi plac pantalonasii. Sunt tare smecheri.🙂

    Răspunde
  4. Imi place tinuta! Pare confortabila si e stilul meu. Ai un blog interesant. Te voi vizita de acum inainte🙂

    Răspunde
  5. Foarte tari pantalonii de tip tuxedo, am si eu o pereche de genul, doar ca vipusca nu e atat de vizibila la tine, combinatia de culori e superba!!! Imi plac mult si ghetele si tinuta per ansamblu!!

    Răspunde
  6. Sunt chic pantalonii si iti vin… fara cusur!🙂 Imi place mult lookul, imi plac fotografiile si cadrul ales pentru sedinta foto! Aaa, sa nu omit: nu numai ca esti frumoasa dar pozezi cu atitudine!

    Pupici, Lorena!
    Ilda
    Lavender thoughts

    Răspunde

Lasă un răspuns

