RSS Feed

Micul dejun intr-o joi de toamna..

Dimineti de toamna ploioase.. cand deschizi ochisorii dimineata ii inchizi repede la loc si strangi cu putere plapuma pufoasa si calduroasa, poate reusesti sa mergi inapoi in visul captivant care se terminase de cateva minute bune. La mine cam asa a fost azi dimineata… nu stiu la voi🙂. Dar am zambit, asa cu ochii inchisi si mi-am zis ca azi nu am de gand sa ma plang pentru vremea urata, pentru frigul de afara si fug repejor in bucatarie sa fac o cafea. Nu a durat mult si in intreaga casa s-a imprastiat aroma puternica a cafelei si deja dimineta mea a devenit mai primitoare. Rasfoind revista Cosmopolitan in timp ce imi savuram cafeaua am dat de o idee simpla dar delicioasa de mic dejun si am decis sa incerc si eu combinatia.

image

Paine prajita, avocado si un ou ochi pentru un mic dejun sanatos, satios si care sa imi ofere energia necesara pentru prima parte a zilei. Mi-am facut si o cana cu ceai si mi-am sunat iubitul sa ii spun buna dimineata si sa ii urez o zi minunata. Apoi… m-am infruptat.

image

 

image

image

 

Reteta e mega usoara: am prajit o felie de paine neagra, am feliat o jumate de avocado si l-am asezat pe felie. Am stors putina lamaie peste si am pus putina sare. Am facut repejor oul, l-am sarat, piperat si am adaugat si putina boia apoi l-am asezat peste felia de paine cu toppingul de avocado. Daca va place si aveti la indemana puteti sa presarati si niste fulgi de ardei iute. Pofta buna!🙂

image</

Va pup!
     Lorena

12 responses »

  1. Yummy, suna extrem de bine, sa stii ca o voi incerca si eu! Iti urez un weekend superb!

    Răspunde
  2. Delicios si sanatos, o combinatie perfecta !
    Pupici

    Răspunde
  3. Mmmh, ce bine arata! Stiu ce mananc dimineata la micul dejun! fix ieri am cumparat un avocado!

    Răspunde
  4. Chiar ai avut o dimineata super🙂

    Răspunde
  5. Avocado asa simplu nu am mai mancat, il ador cu usturoi, zeama de lamiae, cu sau fara rosie si alte combinatii. As incerca cu ou. yummy!

    Răspunde
  6. Si eu mananc avocado doar sub forma de guacamole… simplu nu prea ma incanta, dar am incercat de vreo 2 ori doar condimentat si cu lamaie… micul tau dejun arata minunat si pozele de revista❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

