RSS Feed

Week in photos #10

Hello! Uite ca a mai trecut o saptamana. Nu am facut multe poze deoarece a cam plouat mai tot timpul iar eu nu prea am avut chef de promenade. Daca saptamana trecuta au fost 26 de poze in „week in photos”, acum va arat doar 8. Dar asta nu inseamna ca nu a fost o saptamana frumoasa. Voi ce ati mai facut?

image

1. Alb si negru (sau griuri?).

image

2. Mmm ce bune au fost prajiturile/tartele astea❤.

image

3. Am inceput sa refolosesc uleiul de argan si vitamina A uleioasa pentru ten si par. Stiti ceva retete de masti pentru par si imi recomandati si mie?

image

4. Mic dejun cu Ionut la Bizo. E un local in Baia Mare in care mancam cele mai bune sendvisuri si salate facute cu ingredientele alese de noi. De obicei bem si un pahar de iaurt. Si sa vedeti ce prajituri au.. mmm!

image

5. Cam in pozitia asta am stat toata saptamana. Cu o cana de ceai alaturi si Zizy care doarmea cand eu invatam.

image

6. Saptamana asta am fost la filmul Eliminati mesagerul. L-ati vazut? Daca nu, eu il recomand😉.

image

7. Dupa film am facut o poza ” pe parcare ” – ootd.

image

8. Mic dejun inspirat din revista Cosmopolitan. Gasiti reteta in postarea anterioara.

Va pup dragilor si va doresc o saptamana frumoasa!
   
Lorena

22 responses »

  1. Nice,o saptamana frumoasa sa ai,aici s-a facut urat si frig😦.Pupicei

    Răspunde
  2. Ai avut o saptamana frumoasa! Tartelele acelea delicioase unde le pot gasi?😀

    Răspunde
  3. Mama ce frumoasa e prima poza. Adica tu, tu esti frumoasa! Prajiturile alea arata super bine, imi imaginez cat de bune au fost.

    Răspunde
  4. Cat de cute esti!! ai avut o saptamana minunata se pare😀 pupici!

    http://taitzel-make-up.blogspot.ro/

    Răspunde
  5. Ce par superb ai! ♥
    Imi place geanta purtata la acel outfit. Flocosenia din pat, este tare draguta.
    Pacat ca ne trateaza cu spatele.😀
    Am si eu un specimen identic si o cheama Samantha. ☺
    xoxo

    Răspunde
  6. What gorgeous images you have up here. Enjoyed it.

    Would be happy to see you up on hug-you.com ♡

    Răspunde
  7. A fost o saptamana urata dar ador sa ma cuibaresc in casa alaturi de animalutzul meu. Nimic nu poate fi mai relaxant.😉

    Răspunde
  8. Esti foarte, foarte frumoasa. Din pacate nu pot sa iti recomand nici o masca de par, dar am inteles ca uleiul de masline si mierea este foarte buna si hranitoare.

    Răspunde
  9. Your hair looks gorgeous, sucha great recap!

    xx Cara
    http://www.carascliche.com

    Răspunde
  10. Cat esti de frumoasa Lorena❤.Imi place mult indemnul de pe coperta agendei tale🙂.Imi poti spune de unde ai achizitionat-o?
    Pupici :*

    Răspunde
  11. Ai un par atat de frumos! :-*

    Răspunde
  12. Cat de frumusica esti si ce par minunat ai!❤
    Prima poza imi aminteste mult de tot de Amy Adams😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

