RSS Feed

Bratara Sodalit de la Beatrix Color

Buna fetelor! Azi va povestesc despre bijuteriile beatrixcolor „create de om, pentru oameni frumosi”. Ieri am facut o plimbare pana la posta pentru a ridica un micut colet in care se afla minunatia asta de bratarica. Este o piesa simpla, delicata si se mai spune despre ea ca este si vindecatoare.
image
Bratara contine acele cristale brute in diferite nuante de albstru care poarta denumirea de Sodalit. Sodalitul favorizeaza perceptia intuitiva, aduce echilibru emotional, ingrijeste gatul si corzile vocale si echilibreaza metabolismul. De asemenea stimuleaza logica, rezistenta si comunicarea verbala si scrisa. Legenda spune ca grecii venerau piatra ca pe o piatra de vindecare, de protectie si credeau ca aceasta piatra poate dezvolta inclinatiile artistice.
image
image
De astazi am inceput sa o port si eu si sunt sigura ca imi va purta noroc, plus ca mi se pare ca face echipa buna cu ceasul cu bratara argintie pe care il port zilnic. Iar dupa un search pe Google despre cristalul Sodalit am aflat ca este recomandat celor care s-au nascut intr-o zi de Vineri, asa ca mine. Super!
image
Vizitati site-ul Beatrix Color pentru a descoperi frumoasele creatii si pentru a va gasi talismanul norocos.

Va pup!
Lorena

5 responses »

  1. Cat de draguta e bratarica ta!Foarte finuta,merge perfect cu ceasul tau.O sa dau si eu o raita pe site,poate gasesc ceva care sa ma incante..de fapt sigur voi gasi ceva😀 .
    Sa o porti sanatoasa!
    Pupici :*

    Răspunde
  2. Este simpla si finuta si se potriveste cu orice tinuta. Imi place mult.

    Răspunde
  3. Tare finuta si draguta bratara❤
    Am si eu un colier si o pereche de cercei de la ea😉

    Răspunde
  4. Ce frumusica e! Imi place!

    Răspunde
  5. Ce frumoasa e: micuta si finuta!!!

    http://andreeadesign.wordpress.com/

    Răspunde

Lasă un răspuns

