RSS Feed

Week in photos #11

Buna! Cum a trecut weekend-ul? Eu am fost la vot si sper ca si voi ati facut acelasi lucru. Nu sunt curioasa cu cine ati votat dar tare mi-ar placea sa aud ca v-ati exercitat un drept pe care il aveti si nu ati stat degeaba.
Mai jos va arat pozele din ultima saptamana.🙂

image

1. Mic dejun: iaurt, tarate de grau, musli si kiwi. Voi ce preferati la micul dejun?

image

2. Am primit aceasta bratarica cu cristale Sodalit de la Beatrix Color. Am scris mai multe despre Sodalit si beneficiile pe care le aduce purtatorului in postarea anterioara, daca sunteti curiosi.🙂

image

3. Fetelor, am acesti pantofi Zara marimea 40 de vanzare. I-am cumparat pentru mama ( eu port 37 ) dar o strang foarte tare. Deci nu au fost purtati si stau de muuulta vreme in dulap. Costa 80 de lei si daca sunteti interesate imi puteti scrie pe facebook un mesaj sau aici.

image

4. Cand am mers la posta miercuri pentru un colet nu aveam de gand sa cumpar nimic. Totusi, cumva am reusit sa ma intorc acasa cu o pereche de colanti, o fusta din piele, un accesoriu pentru par si niste kiwi. Cred ca patiti si voi cateodata, nu?😀
image
5. Genul de gustare pe care o aleg cel mai des. Un mar si diferite nuci/alune si fructe uscate. Sunt sanatoase si imi place sa le consum cand citesc sau ma uit la seriale.
image
6. Am cumparat revista Unica si am primit lotiunea micelara Ivatherm cadou. La prima incercare mi s-a parut ok, poate o sa fac un review mai incolo. Ati incercat-o?
image
7., 8. Cafea si desert la Carmesi in Baia Mare. Merita sa te intorci in cafenea mai ales pentru cafea. E foarte buna.
image
9. Duminica am fost la vot pe la 9 dimineata. Nu am vrut ca activitatile de peste zi sa ma prinda intr-atat incat sa nu mai ajung.
image
10. Pizza la Pizza Hut. Nu mai mancasem de mult pizza la ei, iar ieri ne-am facut o pofta. Sau doua.. plus ca la parter in Iulius Mall ieri era ceva targ si se vindeau tot felul de bunatati dulci. Am plecat acasa cu ciocolata de casa si nuci caramelizate.
image
11. Aseara am fost la film. Nu putea sa treaca o saptamana si sa nu mergem macar o data la cinema. Ieri am ales John Wick. Voi l-ati vazut?

Cam asta a fost saptamana mea. Va pup!
Lorena

21 responses »

  1. Ce ma bucur cand vad prieteni care au mers la vot! Bravo!
    Ah, pizza aceea cu branza in crusta arata atat de bine… De ce ma faci tu sa salivez in fata ecranului?

    Răspunde
  2. Cand vad cafea imi explodeaza ochii! :)))) ♥ E slabiciunea mea.😀
    Imi place sa vad ca mananci sanatos, incerc si eu asta, pe cat posibil, dar uneori fac exceptie de la regula si optez pentru ceva rapid, gen fast-food.😀
    Imi place tinuta cu care ai fost la vot! Si eu am mers… ca doar am dreptul.🙂

    Pupici

    Răspunde
  3. Si eu am mers la vot🙂 Nici nu se putea altfel.
    SI ce bine arata pizza de la pizza Hut.😀

    Răspunde
  4. Arata tare bine micul-dejun, ma gandesc ca e delicios!!! De pizza nu mai zic…:))

    Răspunde
  5. mi s-a facut foame :))
    Mi se pare ca incerci sa mananci sanatos ceea ce mi se pare minunt!(exceptand mica pofta cu pizza,care e normala)

    Răspunde
  6. O saptamana foarte frumoasa.
    Imi place mult fusta ta din piele. Sper sa ne-o prezinti cat mai curand.😀
    Pupici

    Răspunde
  7. Ai avut o saptamana minunata, din cate observ!
    Daa, am fost la vot de la 10 dimineata. M-am gandit la fel ca tine, ca ma dau cu alte treburi peste zi.

    Răspunde
  8. Fusta de piele mi-a cucerit ochisorii, as vrea sa o vad si purtata! Recunosc, si pizza arata foaaarte bine!

    Răspunde
  9. Ma bucur,si eu, cand vad oameni careu au mers la vot. Bravo!
    ohmygod ceasul ala al tau! Vreau! Ii blestem, din nou, pe aia de la Pizza Hut ca nu s-au instalat si la noi in oras. DE CE, oameni buni, DE CE? Acum imi e pofta, pana o sa ajung eu pana la ei mai e.
    Sa ai o saptamana frumoasa (sau ce a mai ramas din ea)!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Răspunde
  10. Pffff….ce bine arata pizza :X:X:X
    Sunt foarte frumosi pantofii….dar si eu tot 37 port….

    Pupici :*
    Diana
    http://brilliant-beauty4u.blogspot.ro/

    Răspunde
  11. Pantofii sunt superbi..pacat ca port si eu tot 37.ntz ntz pupici!

    Răspunde
  12. ce ceas superb ai❤
    sunt foarte pasionata de ceasuri 🙂

    Răspunde
  13. Nici n-am auzit de J. Wick! Ia sa arunc o privire!

    Răspunde

Lasă un răspuns

