RSS Feed

Week in photos #12

Salut! Azi v-am pregatit o noua postare ” week in photos „. Mancare, mancare si iar mancare… cam asta o sa vedeti in pozele de azi. Acuma sa fim seriosi, exista cineva caruia sa nu-i placa sa manance? Eu nu cred. Nu trebuie sa exageram, bineinteles… dar si papilele noastre gustative merita cate un rasfat.
Si acum, pozele :

image

1. Micul dejun care imi ofera energie pentru prima parte a zilei | Iaurt, tarate de grau, musli, banane si miere.

image

2. Dragostea mea mica si somnoroasa 💜.

image

3. Cafea cu lapte si praline de ciocolata. Adevarul e ca nu rezist mult fara dulciuri, da’ nu-i bai. 😁
image
4. Imi place atmosfera din Panemarul din Polus si sandvisurile lor delicioase. De data asta am ales o salata cu ton si oua pentru pranz, dar nu m-am abtinut sa nu iau o muscatura si din sandvisul lui Ionut.
image
5. Selfie facut La Beauty Bloggers Meeting. 💋
image
6. Tot la intalnirea cu bloggeritele din Cluj am facut poza la delicioasele prajiturele raw vegane de la Rawana. Apoi am pus cuminte telefonul jos si am inceput sa gust din fiecare.
image
7. Pungutele cu cadouri primite la BBM Cluj.
image
8. Am primit multe chestiute frumoase, o sa le vedeti in postarea dedicata evenimentului, dar crema asta de la Gerovital mi-a atras atentia prin faptul ca are efect de blurare. Mi se pare foarte tare, abia astept sa inceapa mama sa o foloseasca sa vad cum sta treaba de fapt.🙂
image
9. Ojele Farmec Collection toamna – iarna 2014 sunt acum la mine si abia astept sa le folosesc.
image
10. Cateodata, cand merg cu Ionut sa mancam in oras, ne place sa alegem doua feluri de mncare care ne plac amandurora, iar apoi sa impartim. Asa am facut si cu bruschetele cu somon afumat si pastele bolognese la cuptor.
image
11. Tinuta pe care am purtat-o la Beauty Bloggers Meeting sambata seara. In postarea anterioara puteti vedea mai multe poze si detalii.
image
12. La final, inca un selfie. Incep sa prind miscarea cu selfiurile astea… ca nu prea imi ies de obicei.

Astea sunt pozele facute in ultima saptamana. Sper sa va placa si astept sa-mi scrieti cum a fost saptamana voastra.

Va astept pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis pentru mai multe poze🙂.

Pupici!
Lorena

15 responses »

  1. ce bine iti sta cu rujul ala!:*

    Răspunde
  2. Ioi ce bine arata salata de la Panemar.😀

    Răspunde
  3. Ce saptamana incarcata si frumoasa ai avut! Selfie-urile imi plac foarte mult si outfit-ul. ♥
    Sa te bucuri de toate cadourile primite si sa le folosesti sanatoasa. Din colectia de oje Farmec pentru sezonul acesta, mi-am cumparat si eu 2 si anume: Tree’s rock si Santa’s here.
    xoxo

    Răspunde
  4. You look amazing in those photos girl! I especially love the black dress with the black over the knee boots. Too gorgeous! And, all those food photos are making me so hungry. i think I have to go grab a snack now. 😉
    I hope you have a wonderful day!
    XOXO, Maria
    http://theclassifiedchic.com/

    Răspunde
  5. Ce frumoasa esti! imi place foarte mult ultima poza cu selfie❤

    Răspunde
  6. Mi-e foame………………..
    Sa te bucuri de toate cadourile primite.Crema de la Gerovital am luat-o si eu pentru mama si e foarte multumita de ea.

    Răspunde
  7. pff… cand citesti postarea asta ti se face foame :))
    astept impresii despre produsele pe care le-ai primit

    Răspunde
  8. Intr-o ordine aleatorie voi exprima gandurile ce mi-au trcut prin minte citind postarea si privind pozele!🙂
    Tinuta purtata la eveniment… perfecta! Am admirat-o indelung!
    Si noi obisnuim sa procedam astfel cand iesim sa servim masa in oras!
    Tare incitanta ideea de blurare a ridurilor!😀
    Ce matza cu ochi precum taisul unei sabii… foarte-foarte frumoasa! Spune-i ca mi-a fost tare drag de ea!

    Frumoasa si delicioasa postare, Lorena!
    Pupici multi!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    Răspunde
  9. Asa de rau imi pare ca nu am putut participa la Bloggers Meeting, nu am fost in tara. Chiar vroiam sa fac cunostinta cu voi toti cu cei care tin legatura prin comentarii. Sper sa mai fie ocazii asemanatoare sau chiar neoficiale ca sa putem sa ne vedem! Sa folosesti cu bucurie produsele primite si sa ne spui si noua cum sunt noile oje Farmec! Te pup.

    Răspunde
  10. Dragostea ta mica seamana foarte bine cu dragostea mea mica:)) :*

    Răspunde
  11. Ai avut o saptamana plina de activitati simpatice.🙂
    Cred ca ar trebui sa intru si eu in randul lumii si sa incerc sa postez selfies. Nu am postat niciunul pana acum .;))
    Pupici

    Răspunde
  12. Ce simpatica e pisica!😀

    Răspunde
  13. ce de bunatai ai primit la intalnire…:)
    sunt tare curioasa de produsele Melkior🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

