RSS Feed

Beauty Bloggers Meeting Cluj – 3rd edition

Buna dragilor! In weekend a avut loc intalnirea anuala a Beauty Bloggerilor din Cluj. Evenimentul este la a 3-a editie si a avut loc la Centrul de frumusete Farmec.

Organizatoarele, Anca, Laura si Cleo, ne-au introdus treptat intr-o atmosfera primitoare, tema principala a evenimentului fiind relatiile cu colaboratorii si pregatirea unui media kit. Nu a durat mult si ne-am antrenat cu toate intr-o discutie libera, degajata, fiecare, mai mult sau mai putin, impartasind experientele proprii pozitive sau negative pe care le-au avut cu colaboratorii.

La eveniment am avut placerea sa o cunoastem si pe Luiza, Online Communication Manager la Oriflame. Luiza ne-a vorbit despre evaluarea feedback-ului oferit de catre colaboratori si ne-a prezentat putin cum sta treaba de partea cealalta a baricadei, cum vad cei de la Oriflame colaborarile cu bloggerii si cum incearca sa transforme colaborarea intr-o experienta placuta.

image
In pauza ne-am indulcit cu prajiturelele raw vegane de la Cofetaria Rawana, pe care o puteti gasi in Iulius Mall. Am socializat, am facut poze, am mai mancat o prajiturica. Dulciurile astea au fost tare gustoase si pe deasupra, si sanatoase.
image

image
image

image

image

image

image

image

image
image

La final, dupa 3 ore petrecute impreuna, care au zburat foarte repede, fetele ne-au oferit diplome si pungutele cu cadouri de la sponsori. Am primit si eu o diploma pentru „Best life in photos Blog” si tare m-am bucurat. Si de data aceasta organizatoarele au facut o treaba foarte buna, evenimentul a fost unul reusit, ma bucur ca am participat si le-am vazut/revazut pe fetele ale caror bloguri le citesc mereu.
image

image

Despre produse veti afla mai multe pe blog in curand, deoarece vor urma o serie de review-uri.

Acest eveniment a fost realizat de Cleopatra Coman (http://passionforstylishlife.com/),
Anca Pop (http://aquashells.blogspot.ro/) si Laura Opris (http://classyandpink.com/) cu ajutorul co-organizatorilor Farmec.
Sponsori oficiali: Pantene, Melkior, Rouge Boutique, Sephora, Dove, C-Thru, Elmiplant, Oriflame, Yves Rocher, Rawana, Aqua Carpatica .

Pupici!
Lorena

11 responses »

  1. Imi place mult tinuta ta pentru acest eveniment. Abia astept sa vad si review-urile pentru produsele primite!

    Răspunde
  2. intr-adevar a fost o revedere placuta si o ocazie buna de a mai cunoaste fete noi! produsele mele inca sunt fiecare in punga lor, ca nu am lumina buna pentru poze!😦 lasa ca imediat vine sambata😀

    Răspunde
  3. Cool event!
    Passa a trovarmi VeryFP

    Răspunde
  4. Cute outfit and oh my god, you got so much cool stuff! Can’t wait to see the review🙂
    Kisses

    http://www.flashforwards.blogspot.com

    Răspunde
  5. Foarte frumoasa rochita purtata la eveniment, mi-a placut si modul in care ti-ai prins parul. xoxo

    Răspunde
  6. Ce de bunatati ati primit !!! Imi place si rochita ta foarte mult🙂

    http://anamariaben.blogspot.ro

    Răspunde
  7. Cum spuneam si intr-o alta postare, mi-a placut foarte mult tinuta ta! ♥
    Asteptam impresii despre produsele primite cadou.

    Răspunde
  8. wwow!❤ ce de a bunatati ai primit acolo❤
    noi inca nu am facut niciunul in iasi😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

