RSS Feed

[ Swatches ] Go get them, girl & It’s freezing out there – Farmec Collection

Buna! Azi va prezint doua lacuri de unghii Farmec din noua colectie Farmec Collection, care mi-au placut cel mai mult. Este vorba despre ‘Go get them, girl’ si ‘ It’s freezing out there’.
image

Cele doua lacuri de unghii fac parte din colectia toamna-iarna 2014, care cuprinde 7 lacuri in culori indraznete, numai bune pentru realizarea unor manichiuri creative.
Puteti alege intre: Tree’s rock; Enjoy your dark side; Honey, I’m home; Go get them, girl; Your highness; It’s freezing out there si Santa’s here. ( In imagine de la stanga la dreapta ).
image

Go get them, girl – e o nuanta foarte frumoasa de verde care m-a cucerit de la prima aplicare. Am aplicat doua straturi pentru a obtine intensitatea dorita. Are un luciu frumos care se mentine. Am tinut lacul 3 zile pe unghii si a rezistat foarte bine, asta poate si pentru ca are o textura parca cauciucata.
image
-lumina artificiala

It’s freezing out there – e prima data cand folosesc o oja gri si sunt surprinsa de cat de mult imi place. Am deja in minte cateva modele pe care sa le fac cu ajutorul acestei nuante in combinatie cu nuanta albastra Your highness si cea neagra Enjoy your dark side. O sa va arat mai incolo. Despre textura si luciu pot zice acelasi lucru ca la precedenta culoare, rezistenta nu stiu deoarece o port pe unghii de aseara.
image
-lumina arificiala
image
-lumina naturala.

Abia astept sa incerc si celelalte lacuri si sa vi le arat si voua. Ati incercat vreun lac din noua colectie Farmec? Care va place cel mai mult?

Puteti sa le vizitati si pagina de facebook pentru a afla mai multe noutati AICI.

Va pup!
Lorena

25 responses »

  1. Foarte frumoase ambele. Cea verde o sa mi-o achizitionez si eu, mai ales ca sunt o mare fana a ojelor verzi!

    Răspunde
  2. It’s freezing out there e tare frumusica! Seamana cu o oja Essie pe care mi-o doresc de ceva timp!
    Pup!

    Răspunde
  3. Ciau draga, imi place foarte mult culoarea verde. Perfect pentru toamna… Pup
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  4. Rotaru Gabriela Tatiana

    Superbe culori,cea verde e minunata,imi place mult!

    Răspunde
  5. Imi place mult cum arata oja gri, mi se pare ca se potriveste perfect acestei perioade.🙂
    Imi plac si unghiile tale, le-ai dat o forma frumoasa. :*

    Răspunde
  6. Nu am incercat nimic din noua colectie, nici nu stiam de ea…🙂 Mie ii place verdeleeeee! E superb.

    Răspunde
  7. La fix a venit postarea ta. Asa imi doream sa vad si celelalte nuante. Am in plan un nou model la care sa includ Santa’s here.😀

    Răspunde
  8. sunt foarte frumoase.Sa le folosesti cu drag!

    Răspunde
  9. Superba cea verde, m-am indragostit!

    Răspunde
  10. Grazie per il tuo commento. Nice blog🙂

    Răspunde
  11. Pingback: [ Swatches ] Santa’s here & Enjoy your dark side – Farmec Collection | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

