RSS Feed

Week in photos #13

Buna!

Fara prea multa vorbaraie, va spun ca am avut o saptamana buna si un weekend minunat in care iar n-am stat acasa. De data aceasta am fugit in Maramuresul istoric. Dar va las cu pozele pentru a afla mai multe.

image
1. Clasicul mic dejun cu iaurt, tarate si fructe, sucul proaspat stors din sfecla si morcovi, rujul rosu Melkior de care momentan sunt indragostita si parfumul meu preferat Lolita Lempika. Cam tot ce am nevoie pentru a incepe ziua frumos.

image
2. De doua saptamani am reluat abonamentul la sala siiii…. i-am facut abonament si mamei. Ma bucur mult ca mergem impreuna si sunt alaturi de ea in treaba asta. Nu a mai fost niciodata la o sala de fitness iar eu o initiez si o ajut pentru a-si reintra in forma intr-un mod pe cat posibil de sanatos si corect. Asa ca aproape zilnic suntem la miscare. Minim de 3 ori pe saptamana.

image
3. Crema True Perfection de zi de la Oriflame si-a facut loc in rutina zilnica. Mai incolo, dupa ce imi formez o parere, va zic mai multe.

image
4. Vitamina A si Volume Filler de la Eucerin ma ajuta sa-mi hidratez tenul si sa ma feresc de ridurile din zona atat de sensibila a ochilor inainte de culcare. Pe Zizy il vedeti in fundal, el deja adormise.🙂

image
5. NOTD – cu lacul de unghii ‘Go get them, girl!’ Farmec Collection

image
6. Noua gama Pure Ilussion de la C-Thru. Am desfacut parfumul din curiozitate si imi place cum miroase. E potrivit pentru perioada aceasta din an. Oricum, eram hotarata sa dau setul cadou mamei, asa ca nu ma voi bucura eu de el.

image

7. NOTD – cu lacul de unghii ‘It’s freezing out there’ de la Farmec. Imi place foarte mult nuanta asta de gri si cred ca o sa o folosesc mai des decat restul lacurilor din noua gama Farmec Collection.
image
8. Vineri am mers intr-o mini excursie pana in Moisei unde am stat la cabana Vadul Lupilor de care sunt pur si simplu indragostita. Am mai fost aici cand inca se lucra pe ea si stiam de pe atunci cat de mult o sa imi placa. Daca doriti sa va petreceti sarbatorile de iarna sau Revelionul in Maramuresul istoric puteti sa luati in considerare si aceasta cabana. Are o capacitate de 20 de persoane si e ultra utilata.
image

9., 10. Doua dintre camerele din cabana. Noi am dormit in camera din poza 10.
image

11. Ionut si cu mine iubim branzeturile. Vineri seara am mancat cate putin din toate. Yum yum!
image
12. Sambata, dupa micul dejun, am mers intr-o drumetie la Cascada Cailor din Muntii Rodnei. Este atat de frumos acolo. Am urcat cu telescaunul pana la un punct. Vremea a fost superba si soarele ne mangaia chipurile atat de frumos. Primisem o paturica si ma lipisem de Ionut la urcare. Parca nu vroiam sa ma mai dau jos din telescaun. Eu nu sunt o fire prea romantica, dar o dimineata de genul alaturi de Ionut m-a sensibilizat si pe mine putin.😀
image

13. Nu m-am rabdat si repede m-am urcat pe un bolovan si mi-am facut o poza.🙂 De acolo am coborat pe jos vreo 3 km pe langa padure. Mereu ma minunez la frumusetea naturii. In toata drumetia asta am stat vreo 2 ore. Cand am ajuns la cabana tocanita de muflon la ceaun era aproape gata si abia asteptam sa mancam.
image

14., 15. La cascada gasesti toate informatiile de care ai nevoie pe diferite panouri. Eu le-am citit, voi puteti da un search pe google sau sa mergeti sa vizitati, ca e tare fain acolo.😀
image
16. Ce poate fi mai relaxant decat un ceai fierbinte baut afara pe un leagan intr-o zi minunata de toamna, resipirand un aer curat si lipsit de poluare?
image

17. Inchei seria de poze cu cina de aseara. Pastrav la gratar cu mamaliguta si sos de smantana servit la Pastravaria Alex din Mara. Delicios si sanatos.

Aceasta a fost saptamana mea in poze. Eu imediat ies din casa si merg la vot. Saptamana voastra cum a trecut?

Va pup!
Lorena

10 responses »

  1. Amazing products and locations.
    Kisses

    http://www.angelswearheels.com

    Răspunde
  2. Frumoasa saptamana ta!Si eu sunt cu branzeturile, hihi! Imi plac tare mult postarile acesta, crek le dau si eu startul, curand! Poze si-asa fac, o gramada, in fiecare zi, la tot ce misca sau nu :)) Pupici :*

    Răspunde
  3. Great products, that cherry red lipstick is the bomb! xo~ Lena
    http://www.felinecreatures.com

    Răspunde
  4. Foarte frumoase pozele.Inca nu am ajuns in zona Maramuresului si aceste poze mi-au deschis apetitul pentru o mica excursie.

    Răspunde
  5. Cat de frumoasa e pensiunea, sa nu mai zic de peisaj, superb
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    Răspunde
  6. ce frumos e verdele de la farmec!!!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

