RSS Feed

Masca pentru par ( home made )

Buna fetelor! Astazi mi-am facut o masca pentru par si m-am gandit ca in timp ce o las sa actioneze sa va scriu despre ea. Cred ca sunteti de acord cu mine ca un par frumos si sanatos este o carte de vizita pentru fiecare femeie . In plus un par sanatos reprezinta semne ale vitalitatii si tineretii. Pentru multe dintre noi parul reprezinta un accesoriu de pret, asa ca este indicat sa ii acordam o atentie speciala.
image

Am folosit pentru aceasta masca:

  • galbenus de ou
  • ulei de argan
  • ulei de cocos de la Solaris
  • vitamina A uleioasa

image

image

Galbenusul de ou ajuta parul sa devine moale, stralucitor si matasos. Acesta este bogat in proteine, vitamine si acizi grasi supernutritivi. De asemenea, galbenusul stimuleaza cresterea parului, ajuta la intarirea si hidratarea podabei capilare si actioneaza precum un balsam pentru parul uscat si lipsit de vitalitate.

Uleiul de argan este un ajutor de nadejde pentru frumusetea noastra exterioara dar si interioara. In ceea ce priveste ingrijirea parului, uleiul de argan este ideal pentru a reda podoabei noastre capilare vigoarea necesara si stralucirea naturala. Este un bun aliat impotriva deshidratarii cauzate de soare, apa cu clor sau vopsirea parului. Uleiul de argan intareste firul de par, ajuta in problemele cu matreata si este indicat impotriva caderii parului.

Uleiul de cocos este foarte bogat in antioxidanti si in acizi grasi precum: lauric, oleic, stearic, vitamina E etc. Este un puternic nutritiv capilar si ajuta la stimularea cresterii parului. Ajuta parul sa devina mai rezistent, previne uscarea scalpului si este un ajutor de nadejde in eliminarea matretii.

Vitamina A este esentiala pentru un par sanatos. Aceasta are un rol foarte important in producerea de sebum. In lipsa vitaminei A, parul devine uscat, fragil si predispus aparitie matretii. De asemenea, ajuta in prevenirea deterioararii parului si a despicarii varfurilor.

 

Dupa ce am aplicat masca, am infasurat parul intr-un prosop preincalzit si am lasat sa actioneze aproximativ 30 de minute. Din lipsa de rabdare, nu am asteptat sa se topeasca putin untul de cocos, astfel ca masca nu a fost foarte lichida. Efectul e acelasi doar ca s-a aplicat putin mai greu. Astfel ca sfatul meu e sa lasati ueiul de cocos sa devina lichid inainte sa il aplicati in compozitie.

Mastile mele difera uneori in ceea ce priveste ingredientele, de la o saptamana la alta, asa ca m-am hotarat sa va prezint saptamanal mastile mele de par, poate va inspir si pe voi. Bineinteles, voi posta doar cand voi folosi ingrrdiente noi.

Voi aplicati masti facute in casa pe par?

Pupici!

Lorena

 

7 responses »

  1. e super masca,am facut si eu de cateva ori si am fost foarte multumita de hidratarea pe care a facut-o,iar parul ramane suplu si stralucitor! Ador mastile facute in casa!

    Răspunde
  2. Si eu foloseam intrun timp masti facute acasa, dar mi se parea ca se indeparteaza atat de greu incat am renuntat la ele. Acum prefer sa folosesc doar ulei de cocos si alte masti din comert. Pupici

    http://www.juliahasch.com
    https://www.facebook.com/juliahaschb

    Răspunde
  3. O singura data am aplicat masca facuta in casa (cu galbenus de ou, ulei de masline si ulei de argan parca) si am fost incantata de rezultate, dar e mai comod si se indeparteaza mai usor cele din comert. In schimb, uleiul de cocos l-as incerca🙂 Pupici

    http://flashforwards.blogspot.de/2014/11/oasap-cape-coat-giveaway.html

    Răspunde
  4. Pingback: Week in photos #14 | Lorena Marchis

  5. Imi place mult ca folosesti produse naturale pentru ingrijire. Multa vreme am folosit produse din comert, samponuri, sapunuri si geluri de dus, fara sa ma gandesc ca ar putea fi nocive. Dar am descoperit ca au un continut foarte agresiv atat pentru corp (aluminiul din deodorante e cancerigen spre exemplu) dar si pentru mediu! Siliconul din sampon/balsam sau masti pentru par ajunge pana la urma in apa/pamant si le polueaza, ramanand acolo pentru mii de ani – pana la urma ajungand tot la noi. Mi-ar placea sa avem mai multa responsabilitate si sa ne facem bine atat noua insine cat si naturii – pana la urma, ne hranim si traim in simbioza cu ea.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

