RSS Feed

Ganduri de vineri seara si tinuta de azi

E vineri seara si noi am hotarat sa mergem la film. Nu stiu sa va spun la ce film deoarece Ionut a luat biletele si nu vrea sa imi spuna, dar zice ca e genul meu si sigur o sa imi placa. Mai e o ora pana incepe si stam la o poveste cu varul lui intr-o cafenea. Am hotarat sa va scriu voua deoarece baietii au inceput sa vorbeasca de masini si nu am de gand sa le spun ca nu e politicos.

Din fotoliul in care stau vad multimea de oameni care misuna in toate partile. Oare pentru ca e black friday sau pentru ca vin sarbatorile? Eu azi am intrat prima data intr-un magazin cu decoratiuni sa ma uit dupa globuri si lucrusoare specifice Craciunului. Nu am cumparat nimic. Totusi, cred ca astept prima ninsoare ca sa intru in febra sarbatorilor.

Voi cum stati cu pregatirile? Mai e o luna si un pic si trebuie sa impodobim bradul, casa… azi pret de cateva minute m-am gandit la ce as vrea sa port in seara de Craciun. Habar n-am! Mai este timp..

Dar gata cu discutiile astea. Sunt sigura ca vor incepe postarile specifice in curand, si oricum anul asta presimt ca nu o sa ma agit precum in ceilalti. Dar mai vorbim dupa prima ninsoare ( pe care o vad eu ). 😁

In poze vedeti tinuta de azi. Botine comode, cu franjuri, cojocelul cu blanita si un fular gros… o combinatie buna pentru a colinda magazinele vineri dupa masa.

image

image

image

image

image

image

Va doresc un weekend frumos!

Lorena

10 responses »

  1. Ce tinuta frumoasa,si ce-mi place cum ti-ai strans parul❤.Sa stii ca eu fac bradul de Mos Nicolae❤.Pup

    Răspunde
  2. Super tinuta!E tare fain fularul

    Răspunde
  3. Imi place foarte mult tinuta ta !🙂

    http://anamariaben.blogspot.ro

    Răspunde
  4. Pingback: Week in photos #14 | Lorena Marchis

  5. Foarte tare tinuta asta, imi plac ghetele, imi place geanta, imi place vesta, iar fularul e cireasa de pe tort, super nuanta!!
    Am si eu unul, aceeasi forma tubulara, doar ca e mov, asa a ales mama sa-l faca… nu am nimic mov, nu e tocmai culoarea mea, dar e moale si frumos, iar cel mai important, e made by mom with love❤
    Imi place si cum ti-ai prins parul si vreau sa spun ca ideea de a nu stii la ce film mergi, mi se pare chiar tare, mi-ar place sa fiu surprinsa in genul😛

    Răspunde
  6. Foarte draguta tinuta ta, confortabila si calduroasa🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

