RSS Feed

Week in photos #14

Salut! Ce mai faceti? Eu sunt putin morocanoasa din cauza vremii, dar imi trece. Nu am o problema cu frigul dar am o problema cu vremea ploioasa si mohorata. Dupa ce am avut parte de niste zile de toamna asa frumoase, eu astept iarna, ninsorile. Nicidecum perioada asta de tranzit cu ploi si nori care te fac sa pierzi notiunea timpului. Am impresia ca e sau prea dimineata sau seara. Ah…in fine! Sa revin la postarea de azi, adica la pozele din saptamana ce tocmai a trecut si sa las vaicareala deoparte.

image

1. O seara frumoasa, asa cum imi place mie, cu un pahar de vin bun si cu povesti ce se intind dupa ora 12 noaptea la Butoiasu’ cu bere.

image

2. Dupa ce imi termin antrenamentul in sala de fitness merg 15 minute si in salita de langa vestiarul fetelor, la care doar noi avem acces. Dedic timpul asta exercitiilor la sol, fandarilor si genuflexiunililor. Marti am facut si o poza la final.🙂

image

3. Am inceput sa imi hidratez unghiile cu balsamul de la Trind. Pare bunicel.

image

4. Lacul de unghii  Santa’s here de la Farmec imi place foarte mult. Nuanta asta de burgundy e exact ce aveam nevoie iarna asta. O sa o folosesc destul de des, cu siguranta.

image

5. Mi-am luat ulei de nuca de cocos Solaris si il folosesc pentru par, ten, buze, corp… e extraordinar. Iar de miros nici nu mai vorbesc. Il ador!

image

6. Legume la cuptor de post. Daca nu postiti puteti sa le incercati cu cascaval pe deasupra. Sunt bune si sanatoase.

image

7., 8. Miercuri seara am fost cu tata si Ionut la un vernisaj. Artistul a fost Paul Les. Nu am facut poze mai multe deoarece erau destui fotografi profesionisti acolo si plin de oameni care admirau operele de arta si mereu era cineva intre telefonul meu si pictura.🙂

image

9. Dupa ce am ascultat prezentarea din deschiderea vernisajului am mai stat putin si apoi am mers la o cafea la Pizza H. Mi-au placut foarte mult masutele care aveau un spatiu in mijloc umplut cu boabe de cafea si batoane de scortisoara si apoi acoperit cu sticla. Erau de efect.

image

10. Biscuitii La Crema cu nuca de cocos sunt preferatii mei de cand i-am descoperit. Ii gasiti in Profi cu 3 lei si ceva.

image

11. Joi mi-am facut o masca pentru par cu galbenus de ou, ulei de argan, vitamina A si ulei de cocos. Puteti citi despre ea in articolul de aici.

image

12. OOTD de vineri.

image

13. Vineri am iesit sa imi caut un palton dragut dar nu mi-a placut mai nimic. Pentru mai multe poze cu tinuta cititi postarea anterioara aici.

image

14. Sambata am mancat pentru prima data Milka cu biscuiti Lu. Desi sunt putin cam tari biscuitii, mie mi-a placut. Deci #eoksaciocolata😀.

image

15. Aseara am iesit in Le Bistrot. Am preferat o tinuta lejera pentru ca aveam starea aia specifica iernii, cand tot ce vreau e un pulover gros, o bautura calda si o atmosfera placuta in compania oamenilor dragi. Asa a si fost!🙂

image

16. Mmm! In dimineata asta am mancat nuci caramelizate. Nici nu imi amintesc ultima data cand am mai mancat asa ceva. Mama lui Ionut ni le-a facut si in curand sunt gata si cozonacii. Cred ca in weekend-ul asta pun juma’ de kilogram pe mine. :))

Prieteni dragi, cam asta a fost saptamana mea. Va pup si va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis.

17 responses »

  1. Ce o pofta mi s-a facut de nuci caramelizate😦

    Răspunde
  2. Nucile caramelizate imi amintes de copilarie!😀
    Si ce frumoase sunt botinele cu franjuri!

    Răspunde
  3. nice pics!
    love the food and the fitness pic!

    Răspunde
  4. Foarte frumoase pozele, si pe mine ma enerveaza vremea asta ploioasa😦
    Pupici

    Răspunde
  5. Nice pics!
    Passa a trovarmi VeryFP

    Răspunde
  6. Ce-mi plac postarile de genul, Doamne, de un an zic ca o sa ma apuc si eu sa fac, dar nu ma pot tine de promisiune😀
    Sa incepem cu inceputul…
    1. M-a amuzat prima propozitie, cu paharul de vin la Butoiasul de bere :))
    2. Abia astept sa ma apuc si eu de sala, in urma unor probleme de sanatate renuntasem, zilele astea sper sa incep din nou🙂
    3. Uleiul de cocos se gaseste si la mine in casa, dar il folosesc la prajit, nu foarte des, pentru ca e foarte scump, dar cand mai prajesc ceva si vreau sa fie sanatos, apelez la el.
    4. Vreau si eu sa-mi spui cum ai facut legumele in tava, de post… e si conopida acolo? Eu nu am mancat niciodata conopida altfel decat in otet😀
    5. Super tare design-ul mesei, cel cu boabe de cafea la mijloc❤
    6. Despre tinuta vorbim la postarea cu pricina, dar ma intereseaza ce inseamna nuci caramelizate… arata chiar bine😀

    Răspunde
    • Buna Diana!
      Legumele ( sarate, piperate ) se pun pur si simplu in putin ulei si se adauga si apa, dar sa nu le depaseasca. Pui o folie de aluminiu peste si le dai la cuptor. Peste 15 min le verifici daca sunt patrunse si scoti folia si lasi sa scada apa. La final daca nu postesti adaugi cascaval si le mai lasi 3 minute. Eu folosesc legume gen: conopida, cartofi felii subtiri, vanata, dovlecel, dovleac placintar, rosii felii mai groase, brocoli,ciuperci… ai de unde alege. Sa stii ca conopida la cuptor cu cascaval e delicioasa. Daca gatesti in general cartofi frantuzesti la cuptor, poti schimba cartofii cu conopida si ai o reteta noua.🙂

      Nuci caramelizate inseamna ca pui zahar intr-o tigaie la topit pana devine lichid/lipicios si are culoarea caramelului, arunci nucile peste, amesteci bine, le scoti pe o farfurie si le lasi la racit.

      Te pup!

      Răspunde
  7. Si mie imi place foarte mult balsamul Trind.
    Outfit-ul tau de vineri e foarte frumos.😀
    Pupici

    Răspunde
  8. vremea mohorata si friguroasa nici mie nu imi place,chiar imi da o stare de rau.
    tinuta de vineri e super,imi plac mult botinele cu franjuri. Masuta aceea umpluta cu boabe de cafea e minunata,mi-ar place una la mine acasa🙂
    mi-ai facut o pofta de nuci caramelizate…maine nu o sa le ratez,cu siguranta!

    Răspunde
  9. Dragute poze! Imi place mult cea de la sala de fitness si cea cu OOTD-ul tau🙂

    Pupici

    http://flashforwards.blogspot.de/2014/11/oasap-cape-coat-giveaway.html

    Răspunde
  10. outfitul imi place foarte mult❤
    yyamy, mi ai facut pofta de milka :)) eu o prefer pe cea cu tuc

    Răspunde
  11. Ciao🙂 Love the nail polish color, such a nice deep shade of red. Love also your friday outfit, great booties and sweater. last but not least, I am happy I am not the only one who’s eating Milka with Biscuits choclate😉

    Alex – Funky Jungle

    Răspunde
  12. Nice pics dear!!!
    Passa a trovarmi VeryFP

    Răspunde
  13. What a great collection of pictures! You look so adorable! xx

    Răspunde

Lasă un răspuns

