RSS Feed

Rasfatul simturilor de la Dove

In seara aceasta nu m-a insotit nici mama, nici Alexandra, prietena mea, la sala. O ora jumate a trecut repede si in drum spre casa, in intunericul serii eram doar eu si gandurile mele. ” Maine o sa-mi pun manusi cu mine… imi ingheata mainile. Uf.. parca si o caciula ar fi buna, dar asta inseamna sa-mi pun si un pieptene cu mine, sa-mi pot prinde parul la sala. Manusi sigur imi pun… in rest mai vad eu ” , asta imi trecea prin gand la un moment dat.
Cu tot frigul de afara deja ma gandeam la dusul fierbinte pe care urma sa-l fac acasa. Nu fac dus la sala iarna decat foarte rar deoarece imi e frig si stau la 5 minute de mers pe jos de sala de fitness. Tot mai bine e acasa! Tragand aerul rece de afara parca simteam parfumul puternic si dulce al gelului de dus Dove Purely Pampering si pasii mi se grabeau pentru a ajunge cat mai repede. Fiecare dus in compania acestui gel de dus imi rasfata simturile si ma relaxeaza total.
Si am ajuns acasa…

image

Gelul de dus Dove Purely Pampering cu migdale si flori de hibiscus miroase divin si are o textura catifelata, cremoasa care lasa pielea fina si curata dupa folosire.

image
Dupa dus folosesc lotiunea de corp din aceiasi gama cu gelul de dus. Imi place foarte mult, este hidratanta si cel mai important, intra foarte repede in piele si nu lasa pelicula grasa dupa aplicare. Imediat dupa pot intra in hainele calduroase de casa pe care le imbrac foarte usor. Este o lotiune pe care o aplic cu drag de fiecare data si care nu imi ingreuneaza ritualul zilnic de ingrijire al corpului.
Singurul lucru care mi-ar fi placut la aceasta lotiune si nu il indeplineste e parfumul. Are un miros foarte discret si nu seamana deloc cu cel al gelului de dus despre care va ziceam mai sus. In perioada rece ador sa folosesc lotiuni de corp cu aroma puternica, mai dulce. Dar asta nu ma impiedica sa o folosesc in continuare, mai ales ca imi hidrateaza foarte bine pielea si o aplic cu atata usurinta.

image

Deodorantul Dove Original imi ofera protectie in fiecare zi. In timpul antrenamentului nu intampin nici un fel de probleme specifice transpiratiei, datorita lui. La fel, dupa fiecare dus il aplic cu incredere.
Am ales varianta aceasta, Original, dupa ce de-a lungul timpului am incercat si altele de la Dove, deoarece are aroma cea mai discreta. Daca in cazul lotiunilor de corp imi plac aromele puternice, in ceea ce priveste deodorantele nu suport sa le simt parfumul dupa ce le folosesc.
Imi place acest deodorant, si desi am obiceiul sa testez si altele care apar, ma intorc mereu la el.

image

Voi folositi produse Dove? Care este produsul Dove preferat?

O seara frumoasa!

Lorena

8 responses »

  1. Si mie imi plac si deodorantele si gelurile de dus,pe acesta nu l-am incercat inca❤ pup

    Răspunde
  2. Ultima oara am incercat un deo spray si mi-a placut mult. Este vorba de ce roz cu minerale.🙂

    Răspunde
  3. Momentan imi place gelul de dus cu fistic…hmmm ce bine miroase. Si au acum intr-un pachet pentru Sarbatori si un ulei de corp in editie limitata. Neaparat il vreau in viata mea!🙂

    Răspunde
  4. Hei, ce ne-am potrivit, ieri am scris un articol despre produsele mele preferate de la Dove🙂
    Pupici
    http://www.descude.com

    Răspunde
  5. Gelurile de dus Dove imi plac foarte mult dar deodorantele mai putin.
    Da, chiar este rece in ultima vreme si un dus cald intodeauna ajuta!

    Răspunde
  6. Sunt foarte bune produsele Dove. Am folosit lotiune de corp cu shea butter si vanilla. Mi s-a parut demential mirosul (preferata mea :D)

    Răspunde
  7. Pingback: Produse consumate 2 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

