RSS Feed

NOTD w/ Farmec & Sephora

Hello! Azi va arat o manichiura foarte simplu de realizat. Eu nu ma pricep la modele si picturi pe unghii, dar nici nu sunt genul care sa poarte manichiuri prea incarcate.
Am folosit lacul de unghii Farmec „Enjoy your dark side” din gama Farmec Collection 2014 si top coat – ul „Silver Fever” cu particule argintii Sephora.
Pe inelar am aplicat top coat-ul pe intreaga unghie, iar pe restul unghiilor doar in jumatatea superioara a acestora.
image

image

Modelul este unul mai pretios, din punctul meu de vedere. Poate fi purtat la un eveniment sau, daca tot suntem in preajma sarbatorilor, e perfect pentru Craciun. Asta daca nu preferati sa purtati clasica oja rosie la cina din Ajun.

image

image

Mie imi place rezultatul, sper ca si voua. Pupici!

Lorena

10 responses »

  1. These nails are really beutiful, I want to try this combination!
    http://stylosophia.wordpress.com

    Răspunde
  2. E foarte draguta combinatia! Imi place efectul dat de oja glitter de la Sephora pe oja neagra. ♥

    Răspunde
  3. imi place ce ti-a iesit, mie imi plac foarte mult ojele farmec, chiar vreau sa imi iau si un lac cu sclipici pentru ca tot vin sarbatorile

    Răspunde
  4. Amazing nails!! Those two go together so well🙂

    xxx
    Camilla
    http://avenuecamilla.com

    Răspunde
  5. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

  6. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

