RSS Feed

[ Swatches ] Santa’s here & Enjoy your dark side – Farmec Collection

Buna fetelor! Azi va arat alte doua lacuri de unghii din paleta toamna-iarna 2014 Farmec Collection. In postarea de aici v-am prezentat „it’s freezing out there” si „go get them, girl”. Azi va arat „Santa’s here” si „enjoy your dark side”.

image

Santa’s here este un lac de unghii intr-o nuanta foarte frumoasa de rosu-burgundiu, perfecta pentru perioada sarbatorilor. Pentru mine e perfecta tot timpul anului avand in vedere ca e culoarea mea preferata in materie de lacuri si oje.
Eu l-am aplicat in doua straturi, are un luciu frumos si rezista pe unghii pana la 3 zile. Mi se pare putin mai sensibil fata de „it’s freezing out there” care a rezistat pe unghi frumos pana la 5 zile.
Pentru o nuanta mai inchisa puteti aplica un al treilea strat, nu va parea prea incarcat.

image

Enjoy your dark side este un lac de unghii negru care necesita pentru o acoperire perfecta trei straturi subtiri. Are cel mai intens luciu din cele patru lacuri incercate.
Il port pe unghii doar de dimineata dar cu siguranta va rezista intre 3 si 5 zile precum celelalte. Cred ca e un lac mai rezistent decat „Santa’s here” deoarece l-am indepartat foarte greu sau deloc de pe cuticule si de pe unde am mai gresit la aplicare.

image

Saptamana viitoare spre final sper sa reusesc sa va arat si celelalte trei lacuri din colectia de sarbatori Farmec Collection.
Voi ati incercat vreo nuanta din cele 7 lacuri Farmec ?

Va pup!

Lorena

3 responses »

  1. Nu am incercat nici unul dar arata tare bine si tentant. Dintre cele de data trecuta mi-a placut verdele, acum burgundy.Pupici :-*

    Răspunde
  2. Santa’s here e preferatul meu din noua colectie🙂 De abea astept sa-l incerc si eu ^^

    Răspunde
  3. Sunt superbe nuantele🙂. Santa’s Here e cea mai deosebita :X

    Răspunde

Lasă un răspuns

