RSS Feed

Black & green outfit

Hello! Am stat putin pe ganduri daca sa va arat pozele cu tinuta purtata azi, avand in vedere ca sunt facute in interior. Afara ploua si era destul de innorat. Lumina nu e tocmai buna dar am hotarat totusi sa va scriu.
Eu azi am fost la filmul „Sefi de cosmar 2” si am ras pe cinste. Voi l-ati vazut?
In ceea ce priveste tinuta mea… am purtat o fustita Zara cu un imprimeu negru pe fond verde smarald inchis care nu se vede prea bine in poze, si cu restul elementelor negre. Tot azi mi-am dat seama ca nu prea imi mai plac cizmele peste genunchi pe care le-am purtat si s-ar putea sa fie ultima iarna in care mai suntem prietene.
Voi patiti sa purtati ceva si sa va hotarati brusc ca e cazul sa nu il mai purtati pe viitor?

image

image

image

image

Va doresc o seara frumoasa! Pupici!

Lorena

8 responses »

  1. superba tinuta si coafura! ma Bucur pentru tine ca te-ai distrat la film,sper sa am ocazia sa il vizionez cat mai curand! kisses

    Răspunde
  2. Foarte draguta tinuta🙂

    Răspunde
  3. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

  4. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

  5. Amazing outfit. Such a great skirt doll. Mel
    http://www.livingoncloude9.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

