RSS Feed

Crema de zi True Perfection Oriflame

Salut! Azi va vorbesc despre o noua crema care a intrat in rutina mea zilnica de ingrijire a fetei, si anume despre Crema de zi True Perfection de la Oriflame.

True Perfection este noua gama premium de ingrijire a pielii dezvoltata de Oriflame ce se adreseaza femeilor tinere, active, care isi doresc un ten perfect fara compromisuri.

Gama cuprinde crema hidratanta de zi, ser pentru ten, crema regeneratoare de noapte si iluminator pentru zona ochilor.

image

Ce ne zic cei de la Oriflame:

Crema hidratanta de zi True Perfection:  Crema hidratanta ce ajuta la estomparea aspectului tern şi obosit al pielii, cu care se confrunta femeile tinere si active. Se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 25-35 de ani, care se confrunta cu efectele stilului de viata agitat si sunt in cautarea unei solutii de inalta eficienta pentru îngrijirea pielii.  Crema hidratanta de zi 24h* asigura:  Luminozitate imbunatatita; Nuanta uniforma a tenului; Textura neteda precum matasea. Pret: 44.99 lei.
image

 
image

Parerea mea:

Poate exagerez putin cand zic ca aceasta crema chiar e cu adevarat perfecta, insa cu siguranta este o crema foarte buna. Cel putin din punctul meu de vedere. Este o crema cu o textura extrem de usoara care intra foarte repede in piele. Are un miros placut, deloc puternic sau deranjant. Tenul meu este unul normal/mixt… in functie de anotimp, asa ca crema True Perfection mi se pare ideala pentru mine. Dupa folosire am tenul luminat si imperfectiunile nu se mai vad. Nu lasa o pelicula grasa pe ten si poate fi folosita si ca baza de machiaj fara nici o problema. E genul de crema pe care dupa ce o aplic dimineata si trec la alte treburi, cand ma intorc in fata oglinzii ma face sa zic ” azi nu vreau sa port machiaj „.
image

image

Deci, in ceea ce ma priveste, am doar cuvinte de lauda la aceasta crema. Am si celelate produse din gama True Perfection de la Oriflame dar inca nu am trecut la folosirea lor, avad inca alte produse asemanatoare pe care trebuie sa le termin. Dar abia astept sa vad daca sunt la fel de bune precum Crema de zi True Perfection.

Ingrediente:
image

Voi folositi produse Oriflame? Ati incercat vreun produs din noua gama True Perfection?

Va pup!

Lorena

4 responses »

  1. Am si eu toata gata True Perfection si-mi place mult. Sa le folosesti cu drag!
    http://www.bysunshine.com

    Răspunde
  2. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

  3. Pingback: Week in photos #15 | Lorena Marchis

  4. Sunt curioasa cum este serul de la True Perfection

    Răspunde

Lasă un răspuns

