RSS Feed

Bordeaux is my color ♡

image

La multi ani dragi romani!
Este 1 Decembrie, ziua Nationala a Romaniei. In oras au loc tot felul de manifestari patriotice si multi oameni au iesit pe strazi. Azi sunt liberi. Eu in schimb nu am iesit nicaieri. Imi e frig, parca e mai frig ca oricand.
A venit iarna, cu siguranta. Insa eu astept prima ninsoare la Baia Mare. Imi doresc sa ma trezesc dimineata si sa vad patura alba stralucitoare de zapada afara si seara cand merg la culcare sa privesc pe geam fulgii de zapada cum danseaza in lumina artificiala de pe stalpi. Ma linisteste si parca dorm mult mai bine. Da, eu astept iarna. Sunt o friguroasa dar nu pot sa nu recunosc frumusetea peisajelor de iarna. Peisajul dezolant care e acum afara ma deprima. Copaci goi, culori terne… nu e nimic frumos in perioada de tranzit intre toamna si iarna.
Ieri am purtat visiniu, din nou. Toamna asta a fost culoarea mea. Nu de mult mi-am luat esarfa pe care o vedeti in imagini si am ales sa o port cu o curea subtire in talie si sa o asortez cu un ruj intr-o culoare vibranta pe buze. Mi-am prin iar parul. Sunt o lenesa si nu am chef in ultima perioada sa il aranjez. Voi patiti? E prea lung, trebuie tuns si buclele mele de altadata nu se mai aseaza cum imi place, asa ca il prind. Dar m-am programat la tuns pe finalul saptamanii. Imediat ma voi vedea nevoita sa port caciuli si nu am cum daca imi tin parul strans.
Azi sunt pusa pe povesti se pare… mai bine va las cu pozele.

image

image

image

image

image

image

Va pup si va doresc o saptamana minunata.

Lorena

21 responses »

  1. This outfit is super cute! Love the burgundy and black, and those boots are so cute!

    http://www.tailoredandtrue.wordpress.com

    Răspunde
  2. Adorable from head to toe! I love the pop of color in your outfit!🙂 xo~ Lena
    http://www.felinecreatures.com

    Răspunde
  3. esti foarte frumoasa si te prinde genial de bine culoarea asta! kiss

    Răspunde
  4. uhh! ce mi place tinuta si atitudinea ta in poze :*

    Răspunde
  5. Imi place mult tinuta ta!
    Visinul chiar e culoarea ta!😀

    Răspunde
  6. Hi sweetie
    you look amazing. The scarf is adorable
    I love your outfit
    Kisses
    Maggie Dallospedale Fashion diary – Fashion blog

    Răspunde
  7. Today Google translator not work, so I can not understand the post. But I wanted to thank you for your visit and your nice comment. I like very much your burgundy’s outfit….this color is one of my favorites! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    Răspunde
  8. Yes it is your color! Loving this look! The belted scarf is gorgeous!

    Shannon
    Clothes & Quotes

    Răspunde
  9. Ce draguta e esarfa, imi place mult cum ai prins-o!❤

    Răspunde
  10. Curand voi face si eu o tinuta all burgundy.🙂 Te pup

    Răspunde
  11. you look so fabulous on that women clothing. The red and black combination looks really good on you. You have a very nice taste on clothing. XOXO

    Răspunde

Lasă un răspuns

