RSS Feed

Week in photos #15

Buna! E duminica asa ca e timpul pentru „week in photos”. Mai jos vedeti pozele din saptamana ce tocmai a trecut.

image

1. Healthy snack [ banane, mandarine si ciocolata neagra Heidi ] – in loc de chipsuri sau alune cand am chef de rontait la un film.

image

2. Produsele mele Dove despre care am scris aici. Gelul de dus miroase delicios, ma asteptam ca si lotiunea sa miroasa la fel, insa are o aroma mai discreta.

image

3. NOTD w/ Farmec si Sephora. Mai multe poze aici.

image

4. Mic dejun: iaurt, tarate de grau, cereale, mandarine si miere.

image

5. Joi dimineata m-a trezit din somn soneria. Era Ionut cu micul dejun intr-o mana si cafeaua in cealalta. Nu ma asteptam, a fost o surpriza placuta si mi-a facut ziua frumoasa din buna dimineata. Micul dejun nu a mai apucat sa fie pozat…🙂
image

6. Gasiti aici parerea mea despre Crema de zi din gama True Perfection de la Oriflame.
image
7., 8. Fac zilnic pentru mine si parintii mei suc din sfecla, morcovi si mere. Sfecla este o radacinoasa foarte sanatoasa si este recomandata in tratarea diferitelor boli, asa ca mai bine prevenim decat sa tratam.
image
9. OOTD – mai multe poze in postarea de aici.
image
10. Ieri mi-a fost pofta de ciocolata si am vrut sa incerc ceva nou. Heidi cu mar si scortisoara este o ciocolata foarte buna, aromata, potrivita pentru perioada asta din an, dar nu as putea manca prea multa. Raman totusi la aromele clasice.
image
11. Azi la micul dejun am mancat un ananas foarte copt si suculent. A fost delicios. Nu mai mancasem de mult si mi-am dat seama ca ar trebui sa cumparam mai des. Yum!

Cam atat pentru „week in photos” de saptamana aceasta. Voi ce ati mai facut?

Va doresc ca maine de 1 Decembrie sa aveti o zi minunata si sa fiti veseli. Iar celor ce poarta numele Sfantului Andrei le urez La multi ani!

Pupici, Lorena!

6 responses »

  1. Eu iubesc bananele si ma bucur ca acum gasesc d-astea asa bune ca pe timpul verii sunt numai stricaciuni.🙂 Mi-ai amintit de mandarine si tare pofta mi-e ca nu mi-am mai luat de ceva timp.🙂
    Pup!

    Răspunde
  2. Am trecut pe lista cioco Heidi cu mar si scortisoara, micul dejun cu cereale si tarate si anasul. Poate asa incep si eu sa mananc mai sanatos.🙂

    Răspunde
  3. Ai avut o saptamana frumoasa! Si eu vreau sa consum saptamana viitoare sfecla rosie.
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    Răspunde
  4. Ce manichiua eleganta! Ador acea ciocolata, e asa in spiritul Craciunului😀

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    Răspunde
  5. So love your pictures :))
    Kisses!
    NEW POST

    Răspunde

Lasă un răspuns

