RSS Feed

Week in photos #16

Buna! A mai trecut o saptamana. A mea a fost destul de aglomerata, am tot umblat de colo colo. Saptamana asta insa ma asteapta curatenia… si nu e deloc putina. Voi ati inceput pregatirile pentru sarbatori?

image
1. Mandarine, clementine, portocale –
cand vine iarna nu trece o zi sa nu mananc din fructele astea. E sezonul lor si pot sa mananc oricate ca nu ma satur, asa mult imi plac.
image
2. Pastele Quatrro Formaggi sunt preferatele mele. La Bistro Eroilor le fac foarte bune. ♡
image
3. Miercuri m-a chemat Gabriela sa-i fiu model la scoala de makeup unde preda ea. Mi-a placut foarte mult rezultatul si astept sa primesc si pozele facute acolo. Gabriela lucreaza foarte delicat si frumos. Mi-am inceput ziua tare bine.🙂 O gasiti pe pagina de facebook Gabriela Popescu / makeup and bridal accessories .
image
4. In zilele mohorate port paltonul portocaliu de la Caramel. E vesel si mai insenineaza paleta de griuri de afara.
image
5. In ultimele zile am purtat doar culori puternice🙂.
image
6. Da, stiu… saptamana asta mi-am facut de cap. Am mancat si pizza, si paste, si cartofi prajiti… dar nu se intampla des asa ca e ok. Pizza de la Sotto din Polus e foarte buna. Dar mai ales imi plac pastele de la ei deoarece imi aleg singura ingredientele si pot sa stau sa ma uit cum le prepara.
image
7. Joi seara am iesit cu prietenii nostri la Marty sa mancam. Inainte de masa am baut o cafea cu vanilie foarte buna. Povestile sau intins cateva ore bune.
image
8., 9. A venit Mos Nicolae si la mine. Am primit un palton tare frumos de la Poema, o sapca gen cele de calarie, o tableta si o cutie cu ciocolata. Ma bucur ca Mosu’ s-a gandit la silueta mea anul acesta si s-a limitat la atat. Sau poate a vazut excesele culinare de peste saptamana si a zis ca e suficient :)). Voua ce v-a adus Mos Nicolae?

Asta a fost saptamana mea. Sper ca si voi ati avut o saptamana frumoasa.

Va pup!

Lorena

9 responses »

  1. Ciau draga, bravo pentru poze… Sunt reusite, imi place culoarea paltonasului tau ,,orange”🙂 te pup
    http://www.lesfoliesdalina.fr

    Răspunde
  2. ce de cadouri!!! si ce de bunatati! eu nu m-am apucat de curatenie, mi-e groaza sa ma gandesc la ea…cand intru in concediu le iau la mana! acum…mai lenevesc😀 sa te bucuri de cadouri, eu am primit dulciuri de la Mos, dar am fost la munte, asa ca se compenseaza!

    Răspunde
  3. Beautiful pictures dear!
    Love the orange coat!
    xoxo,

    http://www.whitedahlia.es/

    Răspunde
  4. Omg, that pasta and that pizza look delicious !!!😛 http://www.alanaandkyra.com/

    Răspunde
  5. M-ai cucerit de la primele doua poze :)). Si eu tot mananc zilnic de vreo saptamana, doua clementine, parca nu ma mai satur. Pastele 4 Formaggi sunt si preferatele mele si sunt destul de pretentioasa cand vine vorba de ele, cu greu ma multumesc.
    Sa ai o saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauy and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Răspunde
  6. Ce mos bogat😀 Paltonul cred ca il stiu si-mi place😀
    Astept sa vad si eu pozele cu machiajul realizat de Gabriela🙂

    Răspunde
  7. Great post, my dear❤

    Have a great day,

    Nicole

    http://www.nicoleta.me

    Răspunde
  8. Ce culoare frumoasa are paltonasul primit de la Mos❤

    http://www.juliahasch.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

