RSS Feed

Week in photos #17

Buna! Astazi va arat un week in photos cam saracut. Motivul, foarte solid, e ca toata saptamana am facut curatenie si am fost tare harnicuta acasa, prin urmare cam lenesa cu privire la activitatea pe blog. Ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa nu pun pozele saptamana aceasta, sa se mai adune, dar m-am razgandit si iata postarea.🙂
image
1. Am primit un colet dragut de la Flormar si am pregatit un concurs pentru voi. Intrati aici pentru a afla despre ce este vorba.
image
2. Vineri iubitul meu si cu mine am implinit patru ani minunati de cand formam un cuplu. Sunt fericita ca am alaturi un om atat de frumos si bun si fiecare zi alaturi de el este una speciala. Aaa, am primit si un cadou dragut. Parfumul preferat si un buchet superb de trandafiri.
image
3. Selfie & red lips

image

4. Bineinteles, vineri seara am iesit sa sarbatorim.
image
5. Am luat cina la restaurantul Lumiere din Baia Mare. Eu am mancat o friptura de vita pe piatra foarte buna, iar Ionut a laudat pastele alese, comparandu-le cu cele de la Livada din Cluj, localul preferat cand vine vorba de paste.
image
6. Asta am ales sa port pentru iesirea de vineri. Nu am vrut sa imbrac ceva foarte elegant pentru ca dupa cina am mers la film in mall. Dar daca tot am ales blugi atunci am zis ca haina din blana va da o nota mai eleganta tinutei in ton cu motivul cinei.
image
7. Desert de duminica: mar copt umplut cu nuci, miere si scortisoara.

Cam asta e tot. Va doresc o saptamana minunata!
Pupici!

Lorena

6 responses »

  1. De astazi mi-a ramas gandul la marul umplut,maine fac si eu :*Superba haina de blana,dar in fata frumusetii tale naturale nu are de castigat .Pupici!!!!!!!!!!

    Răspunde
  2. La mine saptamana asta urmeaza curatenia..ufff!
    La multi ani, sa fiti la fel de fericiti multi ani de acum inainte si sa va iubiti. E tare frumos buchetul de flori iar parfumul imi place mult.
    Sa ai o saptamana frumoasa si usoara. Pupici :-*

    Răspunde
  3. Felicitari pentru cei patru ani de relatie!
    Imi place cum te-ai imbracat! Pup!

    Răspunde
  4. Foarte frumoasa tinuta ta pentru un eveniment atat de frumos!

    Răspunde
  5. Te prinde foarte bine rujul rosu si se vede ca sti sa-l porti😀 Pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

