RSS Feed

Produse consumate 1

Buna! De ceva vreme am tot zis ca voi face si eu o astfel de postare dar de fiecare data cand terminam un produs recipientul ajungea la gunoi. Luna trecuta la fel s-a intamplat cu majoritatea produselor insa o parte au fost salvate. Desi cam putine, am zis ca dau startul acestui gen de articol ca poate asa voi reusi sa fiu mai atenta pe viitor.

image

1. Laptele de corp de la Elmiplant a fost un produs foarte bun din punctul meu de vedere si parca m-a tinut o vesnicie. Aici va ziceam prima data despre el. E un lapte de corp foarte hranitor, potrivit pentru pielea foarte uscata. E un produs pe care intentionez sa il recumpar de indata ce voi termina cremele pe care le am incepute deja.
2. Parfumul Lolita Lempika e unul dintre preferatele mele. Este un parfum puternic cu o aroma mai dulce, perfect mai ales pentru perioada de iarna. Desi trageam de ultimele pufuri sa nu se termine si foloseam mai mult celelalte parfumuri pe care le am, m-am linistit cand am vazut ultimul cadou de la Ionut: un nou parfum Lolita Lempika.
3. Creionul de buze de la Avon a fost un produs bun cu un pret la fel de bun. Are o textura cremoasa, este foarte pigmentat si l-am folosit frecvent. Cateodata chiar fara sa mai aplic ruj rosu peste, imi placea ca rezista mult si bine asa singur.
4. Deodorantul Nivea Powder Touch si-a facut treaba foarte bine avand in vedere ca eu sunt foarte pretentioasa la deodorante. A fost un ajutor real impotriva transpiratiei. Cateodata imi mai pata hainele daca nu asteptam suficient si nu eram atenta cum la cum imi luam bluza pe mine.
5. Uleiul de ricin de la Solaris este un produs obligatoriu pentru rutina mea de frumusete. Il aplic atat pe fata, gat si decolteu cat si pe par sau in masti pentru par.
6. Eyeliner-ul Glamm’eyes de la Rimmel London m-a tinut mult si bine. Nici nu imi amintesc cand l-am luat. E cu pensula mobila, nu tip carioca, si mi-a placut tocmai din acest motiv. Se usuca repede si nu trebuie sa astept pentru a nu strica machiajul. Este un eyeliner lichid si destul de pigmentat. Il voi recumpara.

Voi ati folosit vreunul dintre aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

Va pup!

Lorena

7 responses »

  1. Si eu folosesc Nivea powder touch si imi place, miroase f frumos si rezista bine, am incercat sa cumpar si altceva, dar nu am fost multumita si m-am reintors la acesta🙂 . Tusul de la Rimmel l-am avut, dar nu prea m-a incantat, din pacate. Te pup si te astept si la mine pe blog, daca doresti !

    http://madalinaelenao.blogspot.ro/

    Răspunde
  2. Ai fost foarte harnicuta.🙂
    Lolita Lempika e cea mai recenta iubire a mea.😀

    Răspunde
  3. ai fost foarte harnica, deodorantele Nivea sunt si preferatele mele

    Răspunde
  4. Ai fost harnicuta🙂 .Trebuie sa fac si eu acest gen de postare,sa nu ma prinda noul an cu „gunoiul” dupa usa :)).
    Am tot citit review-uri ale parfumului Lolita Lempika,parca ma urmareau intr-un timp :)).Pe unde intram,numai de el dadeam si mi-a atras atentia in mod special sticluta,daaaar pentru ca luna asta mi-am cumparat doua parfumele (acum am in jur de 32-33) sunt cuminte si poate dupa ce termin vreunul o sa-l iau in calcul pe cel Lolita😀 .
    Pupicei si spor la „goliciuni” :*

    Răspunde
  5. Doamne, ce curioasa sunt in legatura cu parfumul! :)) Habar nu am cum miroase, dar toata lumea il lauda…🙂 Sa te bucuri de cadou! :*

    Răspunde
  6. Chiar am s aincerc si eu creionul de buze d ela Avon!❤ Sa mai faci postari din astea!

    http://www.juliahasch.com/2014/12/xmas-makeup-tutorial%E2%99%A5/?lang=en

    Răspunde
  7. Niciodata nu-mi lipseste Deodorantul Nivea Powder Touch!Pana si sotul meu il adora :))) dar de cateva saptamni i-am luat si lui la fel doar ca de barbati…pt ca nu stiam de ce mi se termina asa repede deodorantul!!Pana sa descopar Deodorantul Nivea Powder Touch am incercat o gramada si nimic nu mi-a placut!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

