RSS Feed

Un cadou frumos de la L’Erbolario atat pentru mine cat si pentru voi – concurs de inceput de an ☆

Buna! Azi vreau sa va vorbesc putin de produsele L’Erbolario pe care puteti sa le gasiti doar in farmaciile Sensiblu.
image

Spre deosebire de alte produse de beauty (cosmetice si dermacosmetice) din farmaciile Sensiblu, produsele L’Erbolario contin ingrediente naturale care nu sunt folosite de celelalte branduri, precum mandarinele, violetele sau hortensiile. L’Erbolario a creat pentru produsele sale ambalaje speciale, vintage, care te introduc in atmosfera sarbatorilor si te inspira sa creezi o legatura emotionala cu brandul.
Entuziasm, echilibru, buna dispozitie, creativitate, energie de viata: acestea sunt doar cateva dintre simbolurile conectate la culoarea portocaliu vibrant! O nuanta in acord cu frumusetea. Laboratoarele L’Erbolario au creat o linie pentru ingrijirea corpului, denumita ACCORDO ARANCIO, in care au adunat pretioasele virtuti ale celor trei fructe care poarta aceasta culoare vibranta: mandarina, portocala amara si fructede physalis. Extractele de fructe au actiuni antioxidante, de tonifiere si fermitate pentru a reda pielii vitalitatea si prospetimea.

image

Produsul incercat de mine este spumantul de baie Accordo Arancio. Dupa perioada Sarbatorilor, una foarte aglomerata si plina de activitati, am reusit sa ma relaxez cu o baie fierbinte cu multa spuma. Aroma intensa de citrice mi-a inundat toate simturile si m-a ajutat sa imi eliberez mintea de diferite ganduri. Pur si simplu m-am relaxat. Acest spumant este un produs foarte bun, care nu cred ca va rezista mult in baia mea. Da dependenta!
Acum sunt foarte tentata sa incerc si alte produse din aceasta gama noua de la L’Erbolario.
Imi place mult si noua mea agenda pe care voi incepe sa o folosesc doar din ianuarie. Imi voi planifica tot ce tine de noul an cu ajutorul ei.

Pe langa gama noua, este important de stiut ca in farmacii are loc o promotie: Cumpara 2 produse L’Erbolario si primesti inca unul cadou. Promotia este valabila pana pe 7 ianuarie.

Ce parere aveti despre produsele L’Erbolario? Ati dori sa incercati si voi produse din noua gama si de ce?
Raspundeti la intrebare intr-un comentariu la aceasta postare, dati share acestui articol si like paginii de facebook Blog Lorena Marchis, treceti in comentariu si numele cu care ati dat like si link-ul prin care dovediti distribuirea articolului si puteti castiga un spumant de baie Accordo Arancio de la L’Erbolario si o agenda precum cea din imagine.

Acest concurs incepe azi 29.12.2014 si dureaza pana in data de 12.01.2015.

Bafta!

Lorena

Update

Castigatoarea concursului este Cristina Popescu. Felicitari draga mea! Vei fi contactata in curand de sponsori printr-un email pentru a stabili detaliile de intrare in posesia premiului.

102 responses »

  1. Stiu ca produsele de la L’Erbolario sunt foarte bune dar inca nu am avut ocazia de a le incerca.
    FB: Alina Stoian Sampetru
    share: https://www.facebook.com/alwssa/posts/1021679237849115?pnref=story

    Răspunde
  2. Buna Lorena!
    La multi ani sanatosi si voiosi !
    Imi plac produsele L’erbolario pentru grija si frumusetea de care dau dovada in a crea produse destinate rasfatului nostru..eu am incercat o masca de fata relaxanta cu angelica..si simt ca ma teleportez undeva pe-o pajiste parfumata intr-un colt de rai de fiecare data cand o folosesc! Si numai gandul la cum ar putea mirosi acest spumant ..ma face sa visez tot undeva departe🙂
    fb: caroline maria
    share:https://www.facebook.com/caroline.maria.1029/posts/779190738823107?pnref=story
    Multumim!

    Răspunde
  3. La Multi Ani!
    Am tot auzit de Erbolario, insa nu am testat nimic de la ei.
    Normal ca sunt curioasa sa incerc acest spumant cu aroma intensa de citrice. Imi pot doar imagina ce parfum ramane pe piele dupa o baie indelungata in spuma.

    Share: https://www.facebook.com/covacicb/posts/10204762169147090?pnref=story

    Răspunde
  4. Buna Lorena si La multi ani🙂
    Nu stiam de produsele L’Erbolario sincer, pentru ca nu prea cumpar de la Sensiblu, dar ma bucur ca am aflat de la tine. As minti sa nu recunosc ca mi-as dorii sa le testez, mai ales ca imi plac mult aromele de citrice iar descrierea facuta de tine chiar mi-a placut🙂 Fb: Aly Na, link share: https://www.facebook.com/aylinutza.alina/posts/677189555735236?pnref=story

    Răspunde
  5. Buna Lorena,
    Nu stiam de produsele L’Erbolario sincer, pentru ca nu prea cumpar de la Sensiblu, dar ma bucur ca am aflat de la tine. Netu-i full şi site-u-i fain Să dea Domnu’ bani online, Sănătate, slană-n pod Zeci de giga de download! Fericire şi-un ciubuc, Mii de like-uri pe Facebook, Mail-uri multe, fără spam, Licenţe gratis, fără bani, Un An Nou, bogat, prosper, Să ne dai şi nouă share. Pocniţi din emoticoane Să se-audă până-n vale ! La anul si LA MULTI ANI ! FB: Savu Cristiana https://www.facebook.com/savucri/posts/395249987318598

    Răspunde
  6. smarandache daniela

    Buna Lorena!
    La multi ani !
    Nu stiam de produsele L’Erbolario dar mi-ar placea sa le incerc .
    fb: smarandache daniella
    share https://www.facebook.com/smarandache.daniella/posts/1569928749909232

    Răspunde
  7. La multi ani!
    Imi place enorm agenda si am auzit ca spumantul miroase delicios asa ca vreau sa-l incerc pe post de gel de dus.
    Share: https://www.facebook.com/mikyangel.mikyangel/posts/809858509055556?pnref=story
    Like:Mikyangel Miky Angel

    Răspunde
  8. Fb: Mihaela Luca
    Share: https://www.facebook.com/Michadeea/posts/10153003634487360?pnref=story
    Am auzit de produsele L’erbolario dar nu am avut ocazia inca sa testez niciunul. Si cum sunt innebunita dupa cosmeticele cu arome de citrice, mi-as dori tare mult sa am si eu aceste produse. Banuiesc ca sunt de calitate, naturale.

    Răspunde
  9. Buna ziua, nu am avut placerea sa incerc pana acum dar sper sa o fac pe viitor.Am auzit doar lucruri bune despre ele. Crisan Vasilica https://www.facebook.com/vasi.crisan.35/posts/1548349362073883?pnref=story

    Răspunde
  10. Fb: Cristina Sterie
    Share : https://www.facebook.com/cristina.cris.7946/posts/776712325698796?pnref=story
    Am auzit de aceste produse insa nu le-am incercat ,sunt foarte curioasa deoarece sunt de calitate !

    Răspunde
  11. Buna!
    Din pacate,eu nu am avut frumoasa ocazie de a testa aceste produse,desi imi doresc enorm de mult,mai ales acum ,cand am citit articolul tau despre ele.Iubesc aromele fructate,deci le vi iubi cu siguranta!
    La multi ani,si cat mai multe articole frumoase iti doresc!
    Fb:Alina Alinutza

    Răspunde
  12. fb adina radu
    share https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/788236457920422
    Am vazut/citit multe review-uri despre aceste produse dar inca nu am avut ocazia sa le testez desi imi doresc tare mult acest lucru

    Răspunde

  13. fb Cristina-Elena Antohe
    Am auzit de produsele L’erbolario dar nu am avut ocazia inca sa testez niciunul.Sunt produse de calitate ssi imi plac aromele lor.

    Răspunde
  14. FB: bdoinana – Doina Ana Butman
    Share: https://www.facebook.com/bdoinana/posts/10203165187321516?pnref=story
    Nu sunt multe persoane, care, sa nu fi auzit sau sa nu fi incercat, pana acum, un produs L’Erbolario ! Numeroasele game parfumate, ce iti rasfata corpul si simturile, te cuceresc instantaneu – spumante de baie delicate, sapunuri realizate dupa retete traditionale, creme inmiresmate, ape de parfum irezistibile. Se pare, ca, pur si simplu, acestea creeaza dependenta, asa, cum s-a intamplat si in cazul meu!
    Gama L’Erbolario cu extract de narcisa, Hedera, cu extract de iris, de hortensie, de mac sau
    cu bujor…, iar, exemplele ar putea continua….
    Nu am avut, insa, sansa de a incerca noua formula ACCORDO ARANCIO, pe care, sunt sigura, ca, fiecare femeie ar aplica-o, cu placere, in fiecare zi, intr-un moment de relaxare perfecta.
    Aroma citricelor, a „agrumelor”, evocand, adesea, gradinile mediteraneene, iti sugereaza, parca, o plimbare printr-o gradina de portocali in floare, inspirata din legenda Hesperidelor – nimfele, care pazeau gradina cu fructe de aur, primite, in dar, la nunta cu Zeus. Erau jucause, tonice si pline de viata.

    Răspunde
  15. Fb: Loredana Toma
    Share: https://www.facebook.com/loredana.ana.9/posts/1051491214877232?pnref=story
    Buna draga mea, nu am avut inca ocazia sa ma bucur de aceste produse L’Erbolario dar mi-ar placea sa le incerc.
    Sa ai un an nou mai bun decat 22014.

    Răspunde
  16. share. https://www.facebook.com/cristina.constantin.9887/posts/636079869833816,Buna nu am avut ocazia sa folosesc aceste produse,am o piele foarte sensibila dar as vrea sa le incerc.La multi ani

    Răspunde
  17. FB Ionela Mihai
    Share https://www.facebook.com/ionela.mihai.14/posts/886427571388072
    La Multi Ani!
    Am tot auzit de Erbolario, insa nu am testat nimic de la ei.
    Normal ca sunt curioasa sa incerc acest spumant cu aroma intensa de citrice. Sa ai un an nou mai bun decat 2014.

    Răspunde
  18. Rosulescu Eugenia

    Fb- Rosulescu Eugenia
    link share : https://www.facebook.com/dana.rosulescu/posts/10203186537055048?pnref=story

    Am auzit de produsele L’erbolario, de fapt am citit pe net ..dar, nu am avut ocazia sa le testez.
    Va doresc un an plin de bucurii ! La Multi ani cu sanatate !

    Răspunde
  19. Gheorghe Stefania

    FB: Stephanie Stef Stef

    Am auzit ca sunt foarte bune produsele de la L’Erbolario, dar nu am avut ocazia. As dori foarte mult sa incerc!

    Răspunde
  20. Nu stiam de produsele L’Erbolario dar mi-ar placea sa le incerc .

    Răspunde
  21. Nici macar nu am auzit de aceasta firma,deci nu pot sa am parere formata.Arata bine si cred ca m-ai facut curioasa.
    Mihaela Hauca pe facebook

    Răspunde
  22. lautarescu adriana


    fb adriana lautarescu
    am auzit ca sunt foarte bune produsele

    Răspunde

  23. fb- Claudia Stefan
    am auzit de aceasta marca, dar pana acum nu am testat nici un produs, desi as fi tentata..ca orice femeie, de altfel.
    La multi ani si la multi fani !

    Răspunde
  24. ioana alexandrescu


    imi doresc sa testez aceasta firma
    fb ioana alexandrescu

    Răspunde

  25. fb daniel adrian
    vreau sa ii ofer sotiei ocazia sa testeze acest produs

    Răspunde
  26. FB- Elena Racovita
    Share- https://www.facebook.com/elena.racovita.73/posts/1521327721462618
    Oricand sant interesata sa testez produse noi,deci si pe acestea.

    Răspunde
  27. fb.pop aurelia
    share.https://www.facebook.com/pop.aurelia.5/posts/704421386331660?pnref=story
    Cu siguranta de la pretena mea stiu ca produsele de la L’Erbolario sunt foarte bune dar inca nu am avut ocazia de a le incerca.

    Răspunde

  28. fb ion oprea
    vreau sa le testez

    Răspunde
  29. Nu am folosit produse L’Erbolario pana acum si sincer imi pare rau ca am pierdut promotia despre care ai scris.Dar oricum in viitorul apropiat voi incerca un produs,si cine stie poate daca o sa castig spumantul o sa am ocazia sa testez un produsL’Erbolario mai repede,
    FB- Marin Theodora
    SHARE-https://www.facebook.com/marin.theodora.5/posts/758140507608485

    Răspunde
  30. Nume Fb: Dora Zamfir
    Link share:https://www.facebook.com/dora.zamfir/posts/715517358556482?pnref=story

    Mi-as dori sa le incerc pentru ca am auzit atatea pareri bune despre ele si chiar sunt curioasa cum se comporta pe pielea mea.

    Răspunde
  31. Nume Fb : Aurelia Alex Dumitru

    Am inceput sa folosesc produsele L”Erbolario,de vreo 2 ani. Le-am vazut in farmacie, mi-au placut si le-am cumparat.Sunt multumita si incantata de toata gama.

    Răspunde
  32. nu am avut ocazia sa incerc produse L’Erbolario dar mi-as dori sa incerc pentru ca am citit si auzit numai lucruri bune despre ele.
    fb Mihaela Durac
    share https://www.facebook.com/mihaela.durac.54/posts/899567900076608?pnref=story

    Răspunde
  33. fb:Trica Viorica
    share:https://www.facebook.com/trica.viorica.1/posts/417261325109922?pnref=story
    Inca nu am incercat deocamdata produsele L’Erbolario,dar sunt convinsa ca sunt foarte eficiente si mi le-as dori cu tot dragul,pentru a le testa pe pielea mea.
    Multumim pentru concurs.Un an nou,cu multe realizari!

    Răspunde
  34. Am tot auzit de Erbolario, insa nu am testat nimic de la ei.https://www.facebook.com/mihaela.scarlat.777/posts/1625967797631516?pnref=story

    Răspunde
  35. FB: Monica Cismas
    share :https://www.facebook.com/monica.cismas/posts/741794119268331?pnref=story
    Nu am avut placerea sa folosesc produse L’Erbolario dar sunt sigura ca mi-ar place mult , caci ador parfumul mandarinelor iar ambalajul minunat iti atrage imediat privirea .

    Răspunde
  36. Fb: Apostoiu Mihaela Florentina
    share:https://www.facebook.com/apostoiu.mihaelaflorentina/posts/867809846604480
    Folosesc produsele L’Erbolario si sunt foarte multumita de calitatea lor,de mirosul lor dar si de ambalajul lor si de fiecare data primesc un cadou cand achizitionez aceste minunate produse.

    Răspunde
  37. fb: Elena Adina Buscan
    Stiu ca produsele de la L’Erbolario sunt foarte bune dar inca nu am avut ocazia de a le incerca.
    like and share:https://www.facebook.com/adinabusy/posts/899152440124688?pnref=story

    Răspunde
  38. Imi plac produsele de la L’Erbolario sunt de calitate,foarte buna,mi-ar placea sa le incerc.

    FB.https://www.facebook.com/ioana.cojan.94
    COJAN IOANA.

    Răspunde
  39. am tot auzit de L’Erbolario ,dar nu am folosit pana acum😦

    fb:Nuta Nadoleanu

    Răspunde
  40. fb:Oana Maria
    share:https://www.facebook.com/onefashion12/posts/612829988849365?pnref=story
    Nu am avut ocazia sa incerc produsele de la L’Erbolario,dar mi-as dori tare mult sa le testez.
    Un an nou fericit,cu multe impliniri!

    Răspunde
  41. As dori sa testez aceste produse deoarece inca nu le-am folosit .


    fb : Iuliana Daniela Ioniche

    Răspunde
  42. Mi-as dori sa incerc produsele ca sa-mi pot face o parere despre ele dat fiind ca pana acum nu am avut ocazia.
    share https://www.facebook.com/simona.mihalache2/posts/10205696059903405?pnref=story

    Răspunde
  43. Nume fb : Frusina Florea

    Da,am folosit aceste produse.Anul trecut o prietena mi-a facut cadou,produse L”Erbolario.Sunt incantatoare,tot de la ambalajul elegant si delicat,la continutul care isi merita toti banii.Sunt produse de calitate,de lux.Le ador.

    Răspunde
  44. nu am avut ocazia sa folosesc aceste minunate produse ,mi-ar placea sa le folosesc deoarece am auzit ca sunt de calitate si foarte eficiente ,FB;Iuliana simona ghizdavu ,share;https://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1525301271080803?pnref=story ,multumim pentru concurs🙂

    Răspunde
  45. Am o parere foarte buna despre produsele L’Erbolario, cred ca sunt de inalta calitate si da, as dori mult sa le incerc doarece nu le-am incercat inca niciodata. fb-monika erzsebet

    Răspunde

Lasă un răspuns

