RSS Feed

Week(s) in photos #18

Salut! Trebuia sa fac postarea asta de muuuult dar dupa pauza luata de sarbatori pur si simplu nu am reusit sa ma adun si sa incep sa scriu din nou. Chiar si acum parca imi vine sa ” o las pe maine „. Dar sa incep asa cum trebuie:
La multi ani dragilor, va doresc un an plin de realizari notabile si de surprize frumoase. Aceasta postare contine muuulte poze din ultimele 2 – 3  saptamani. O sa incerc sa scriu foarte putin pentru ca postarea sa nu para fara sfarsit.

image

image

image

image

image

image

Cu o saptamana inainte de sarbatori am facut cateva cumparaturi, printre care si cizmele din imagini. Iarna aceasta am ales doua modele clasice, din piele. Pe cele cu toc le ador! Intr-una din zilele de shopping am batut magazinele cu mama, iar la finalul zilei ne-am oprit la o prajitura.
Impreuna cu Ionut am facut si un cadou shoebox pentru un baietel. Inainte sa ies din casa m-am gandit sa fac si poza dar nu prea se vede ce am luat ( pijama, sosete, pasta de dinti, periuta de dinti, sampon si sapun, mai multe feluri de dulciuri si cozonac). Speram sa fi bucurat un suflet nevinovat.
Tot in perioada aceea am purtat pe unghii Tree’s rock si Your highness de la Farmec.

image

image

image

image

image

image

Cu cateva zile inainte de Ajunul Craciunului au avut loc ultimele pregatiri, multe ore petrecute in fata focului cu cafeaua sau ceaiul in mana si bineinteles, impodobitul bradului. Am facut o seara speciala cu ocazia asta, Ionut a fost alaturi de mine si m-a ajutat. Am baut si putina sampanie la final si ne-am facut planuri pentru zilele de Craciun.
Inainte de sarbatori am primit si un cadou simpatic din partea L’Erbolario si un alt pachet cu seria de trei volume 1Q87 de Haruki Murakami.

image

image

image

image

Primele doua poze sunt din prima si a doua zi de Craciun, iar cele cu manarea sunt de dupa sarbatori, cand satui de mancarurile specifice sarbatorilor am ales si altceva. Emmentaler Fondue cu cartofi la cuptor si bruschete si baghete cu sos gorgonzola.

image

image

image

image

image

image

image

Revelionul l-am petrecut la Viena, turisti pe strazi. A fost asa frumos si diferit. Imbracati gros, comod, deloc pretentios cum se obisnuieste la noi, am colindat stradute luminate si pliiine de oameni care petreceau in strada. Am gustat tot felul de bunatati, am baut vin fiert, am admirat perechile care invatau sa valseze in mijlocul strazii de la un cuplu de pe o scena. A fost minunat sa fiu acolo cu iubitul meu. Artificiile au tinut aproape o ora si imbratisarile de la miezul noptii sub cerul inundat de toate culorile posibile raman amintiri pretioase.

image

image

image

image

image

image

image

image

In prima zi din noul an am mers la niste prieteni dragi intr-un alt orasel din Austria unde am ramas 5 zile. De acolo ce sa va arat, doar mancare si bautura :)). Am petrecut aproape o saptamana, fara griji si fara sa ne gandim ca la final trebuie sa ne intoarcem la lucruri mai serioase. A fost frumos!

image

image

image

image
image

image

image

image

image

image
image
image

image

image

image

Din vacanta m-am intors cu cateva obiecte de decor. Imi place mult tava, e incapatoare. Am aruncat pe ea accesoriile purtate in ultima vreme si parfumurile folosite, toate scoase de prin diferite bagaje pe care doar de curand am avut timp sa le desfac.
Am promis ca dupa ce termin dulciurile din imagine nu mai mananc trei luni dulciuri. Acum sa vedem daca ma pot tine de promisiune🙂.
A fost ziua finutei mele Carina si am sarbatorit-o joia trecuta.
Sambata am fost la Taken 3 la cinema, e foarte bun filmul, il recomand.
Crema Nivea e de un real ajutor pe vremea asta.
Am primit un ceas, mi-am taiat unghiile mega scurt si acum le hidratez cu balsamul Trind de la Rouge-Boutique.ro .

Acum ca m-am mobilizat si am terminat postarea sunt bucuroasa si increzatoare ca am iesit din starea de leneveala. Revin in curand cu alte postari.

Va pup si va doresc un sfarsit de saptamana insorit.

Lorena

7 responses »

  1. Frumoasa postare m-am uitat cu drag la toate pozele,ai petrecut frumos de sarbatori si dupa.Pupici❤

    Răspunde
  2. Superba toata postarea .Mi-a placut enorm :*Un An Nou plin de magie,iubire si sanatate!!!

    Răspunde
  3. Daniela Ionela Iorga

    In primul rand La mulţi ani! Imi era dor de postarile tale,desi nu prea obisnuiesc sa comentez,acum tin sa spun ca ai scris un articol super, iar pozele sunt minunate.Iti doresc sa realizezi tot ce tigaie propus in acest an! Pupici!

    Răspunde
  4. Un An Nou plin de magie,iubire si sanatate! Superba toata postarea ……

    Răspunde
  5. Cristina Popescu

    La multi ani! Foarte frumoase pozele!

    Răspunde
  6. Foarte frumos ai petrecut! imi plac cizmele maro😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

