RSS Feed

Caciula cu mot si bocanci pentru azi

E sambata seara si noi am iesit la un pahar de vin cu prietenii nostri. Muzica acum e putin prea tare pentru conversatii si am zis sa va pun cateva poze de azi. Desi acum ma chinuie putin cele 12 cm ale tocurilor, azi toata ziua am purtat cei mai confortabili  bocanci pe care ii am. Nu cei mai aratosi, dar ataaat de comozi. Si caciula cu mot, bineinteles.

image

image

image

image

A fost genul acela de sambata in care m-am trezit tarziu si am avut senzatia aproape toata ziua ca e duminica. La un moment dat m-am trezit la realitate.🙂
Ziua voastra cum a fost?

Va pup si va doresc o seara frumoasa!

Lorena

6 responses »

  1. Daniela Ionela Iorga

    Frumoasa ca de obicei! Tinuta lejera si calduroasa imi place mult,iar pozele sunt minunate.

    Răspunde
  2. O tinuta lejera,perfecta pentru o plimbare de „duminica” asa cum ti s-a parut ca este :)))).Frumusica asa cum ne-ai obisnuit.Pupici

    Răspunde
  3. Arati fooooarte bine in aceasta tinuta lejera! Caciula este mega simpatica!

    Răspunde
  4. Pingback: Week in photos #19 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

