RSS Feed

Comanda Choies

A venit momentul sa pun si eu prima mea comanda pe Choies. De multe ori am vrut sa comand una alta, mai ales dupa ce admiram tinutele unor fashion bloggeri care contineau piese vestimentare luate de pe acest site. Insa marea mea problema cu shopping-ul online este ca nu sunt sigura ce cumpar. Mie imi place sa bat magazinele in lung si in lat, sa aleg ce imi place dintr-o varietate de produse, sa probez pentru ca trebuie sa imi vina perfect, sa simt materialul din care e croita haina si mai apoi sa cercetez cusaturile si calitatea produsului. Si uite asa cand ma aflu in fata monitorului imi vin o multime de motive in minte ca sa NU cumpar.
Azi am facut o exceptie si am pus prima mea comanda pe Choies. E o comanda de „incercare” sa zic asa. Am comandat doua accesorii pentru par, o fusta rosie din piele si o bluza.

image

image

image

image

Gasiti mai jos link-urile produselor :
Fusta piele – aici ;
Turban – aici ;
Bluza – aici ;
Accesoriu par – aici .

Bineinteles ca am mai trecut cateva lucrusoare pe wishlist. Astept cu nerabdare sa imi ajunga comanda pentru a ma convinge ca totul este in regula. Sunt curioasa daca corespund marimile. Daca voi fi multumita atunci nu voi ezita si voi comanda si cele de mai jos :

image

Link : aici

image

Link : aici

image

Link: aici .

In aceasta perioada pe site-ul Choies sunt reduceri la o varietate de produse. Iubitoarele de accesorii pot gasi cercei, coliere, bratati la doar 1,90 $. Ceea ce e foarte tare! Va arat mai jos niste cercei care mie mi-au facut cu ochiul.🙂

image

1. Aici ; 2. Aici ; 3. Aici ; 4. Aici .

Care este experienta voastra cu Choies? Aveti reprosuri la adresa lor sau sunteti multumiti de colaborarea cu site-ul?

Va pup!

Lorena

3 responses »

  1. Abia astept sa vad cum vor arata produsele cand vor sosi. Imi plac alegerile tale, fusta e tare sexy, iar turbanul..de cand imi doresc unul.

    Răspunde
  2. Buna, si eu am comandat de pe Choies acum 2 saptamani si ieri am primit aviz de la posta ca trebuie sa ridic un colet international la care se platesc taxe vamale de obicei 24% + inca ceva😦 Inca n-am ajuns la posta, pt ca e tocmai la Timpuri Noi oficiul acela vamal iar eu stau in Pantelimon. Tu nu ai platit taxe vamale…? Cum ti-a fost livrat pachetul…?

    Răspunde
    • Buna Cristina. Nu, eu nu am platit nici o taxa vamala. Am primit fiecare produs bagat intr-un plic de platic si toate la un loc intr-un pachet sigilat. Eu cand am comandat, mi-a aparut la comanda ca e cu transport gratuit. Iar vama din Ro nu mi-a cerut nimic. Nici nu stiu daca mi-a desfacut sau nu pachetul sa vada ce e.. m-a intrebat doar. In mod normal daca pe colet nu scrie o suma, poti sa zici ca e cadou. Poate nu trebuie sa platesti nimic. Ca nu au de unde sa stie cei de la posta cat a costat. Poate ai noroc. Nu stiu daca de cand am comandat eu si pana acum nu s-au bagat ceva taxe, dar am mai comandat de o luna de pe alt site un costum de baie si nu mi s-a cerut nici un ban la posta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

