RSS Feed

Week in photos #19

Salut! Azi va arat o noua postare „week in photos”. Stiu ca e miercuri dar am fost plecata tot weekend-ul si abia luni seara m-am intors. Concluzia: nu am avut timp sa scriu. Iar ieri… am uitat.🙂

image

1. Avand in vedere ca Ionut locuieste la 25 km distanta de mine, mereu se lasa cu impachetari si despachetari de bagaje…

image

2. Produse Oriflame pe care le folosesc aproape zilnic. Parfumul mai rar deoarece imi place sa alternez parfumurile pe care le folosesc. Nu ma dau cu unul pana il termin si apoi trec la celalalt. In fine… fondul de ten The One de la Oriflame e printre preferatele mele.

image

3. Selfie-ul dintr-o dimineata. Tocmai ma trezisem…

image

4. Ootd – mai multe poze aici.

image

5. Imi fac zilnic suc proaspat din fructe acasa. In ziua respectiva am folosit mere, grapefruit, morcovi si lamaie.

image

6. Merg la sala aproape zilnic si imi incep fiecare antrenament cu cel putin o jumatate de ora de cardio. Bicicleta eliptica e preferata mea, pune in miscare intreg corpul.
image
7. Imi doream de mult o pereche de pantofi stiletto in aceasta culoare. I-am gasit la reduceri in magazinul Poema. Am deja cateva produse achizitionate de la ei si incepe sa imi placa tot mai mult acest magazin. Nu mai vorbesc de super preturile lor.😉

Va doresc soare in suflete dragilor! Pupici!

Lorena

One response »

  1. Acum inteleg de ce ai un corp atat de frumos…sala in fiecare z este secretul taui!🙂
    De mult nu am mai folosit vreun produs Oriflame.

    Răspunde

Lasă un răspuns

