RSS Feed

Nivea Q10 Plus Anti Wrinkle

Azi va vorbesc desprea Nivea Q10 Plus Anti Wrinkle, un produs destinat ingrijirii ochilor. Il folosesc de mai mult timp si azi mi-am dat seama ca da semne sa se termine. Asa ca m-am decis sa va zic cateva cuvinte despre Q10 Plus Anti Wrinkle de la Nivea.

image

Acest produs promite reducerea vizibila a  ridurilor si reducerea cearcanelor, rezultand o piele mai fina si intinerita.
Contine  creatina si coenzima q10, doua substante care sa gasesc in mod natural si in pielea noastra.  Coenzima q10 se gaseste in toate celulele corpului iar creatina se gaseste in organism, in special in muschi.

image

Eu am aplicat crema in jurul ochilor in fiecare zi o perioada mai indelungata, in special dimineata. Dupa aceea am alternat folosirea cremei si cu alte produse pe care am inceput sa le testez. Perioada in care am fost constanta a fost suficienta sa imi fac o parere.
Mi-a placut mult textura usoara, se absoarbe rapid si are un mare plus – faptul ca nu contine parfum. Ridurile fine de expresie care si-au facut aparitia timid in jurul ochilor mei au fost estompate, iar cearcanele nu mi-au dat batai de cap in perioada aceea. Nu ma prea confrunt cu cearcane, insa dupa o zi obositoare daca nu dorm suficient, se poate observa a doua zi. Ei bine, cand aplicam crema dimineata, si mai ales nu aplicam imediat machiaj, efectele erau vizibile. De multe ori nici nu mai simteam nevoia sa folosesc machiaj, cu exceptia rimelului, inainte sa ies din casa, mai ales daca si crema de zi era una din favoritele mele.

image

Q10 Plus Anti Wrinkle de la Nivea este testat dermatologic si oftalmologic. Nu contine parfum si poate fi utilizat si de persoanele care poarta lentile de contact.

In concluzie,  pot sa va spun ca mi-a placut Nivea Q10 Plus Anti Wrinkle si este un produs care merita recumparat.

O zi buna va doresc!

Lorena

3 responses »

  1. Pingback: Week in photos #21 | Lorena Marchis

  2. termin crema actuala, mai am inca una si dupa aia o cumpar si eu!

    Răspunde
  3. Pingback: Produse consumate 2 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

