RSS Feed

Week in photos #20

Buna! Pozele din saptamana ce a trecut le vedeti mai jos.

image

1. Miercuri seara am fost la filmul Nuntasi de inchiriat si a fost foarte fain. Am ras intruna. Ionut la un moment dat imi dadea coate sa rad mai incet. Chiar nu m-am putut abtine!😀

image

2. Am primit primul zvon de primavara de la Ivatherm. Noul demachiant Aquafil Light a intrat in teste😀. O sa va zic si voua parerea mea, dar mai incolo. Multumesc Ivatherm!

image

3. Am gatit foarteee bun, nu va mint. Reteta: carofii i-am fiert, la fel si conopida. Apoi am asezat intr-o tava in straturi cartofi, conopida, dovlacel si ciupercile trase initial putin la tigaie. Am acoperit cu mult cascaval. Apoi am mai facut un strat cu toate cele. Apoi iar cascaval. La final am amestecat aprox. 300 ml de smantana cu un ou si am pus amestecul peste legume. Am acoperit tava cu o folie de aluminiu si am dat la cuptor. Dupa 30 min am descoperit-o si am mai lasat vreo 20 min. Mai puteti adauga inainte sa o scoateti parmezan sau cascaval pentru a forma crusta. Nu uitati de condimente. Atat.

image

image

image

3., 4., 5. Imi plac mult prajiturile de la Revoire ( Baia Mare ), cu toate ca eu nu prea sunt cu prajiturile. Iar cofetaria este atat de frumos amenajata incat nu iti vine sa pleci cu orele. Super ambianta!

image

6. OOTD – mega simplu si lejer pentru o luni dimineata in care am avut de ajuns in 5 locatii diferite si de stat la rand.

image

7. Tot ieri, inainte sa incep alergarea dintr-un loc in altul. Am baut o cafea buna si am mancat un sandvis si mai bun la brutaria La Casa ( din Baia Mare ) cu Ionut. Imi place cand imi incep diminetile alaturi de el. Ziua imi va fi clar mult mai buna.😀

Atat.
Pupici!

Lorena

7 responses »

  1. Vai cat de mult vreau sa vad si eu Nuntasi de inchiriat, dar sotul nu este dispus sa tina cu mine asa ca trebuie sa merg cu fetele. Parca vad ca asa se va intampla si la 50 Shades of Grey🙂 Mi-ai facut o pofta la cafea cu frisca de nu mai pot!

    Răspunde
  2. Ce frumoase poze <3,ce bunatati ai gatit acolo.puuup

    Răspunde
  3. Mancarica imi face cu ochiul, prajiturile arata intr-un mare fel… mmmm le-am sorbit din priviri! :))
    xox

    Răspunde
  4. Imi place tinuta ta de luni, cand nici iarba nu creste! :)):*
    Arata bine prajiturile de la Revoire. ♥

    Răspunde
  5. imi plac mult cizmele,de unde sunt?:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

