RSS Feed

Week in photos #21

Inca o saptamana a trecut. S-au mai adunat cateva poze. Viata e frumoasa si frumusetea ei e data de lucrurile marunte de zi cu zi. Trebuie doar sa vrem sa vedem ce se intampla in jurul nostru si sa punem pret pe fiecare moment in care zambim, in care ne simtim bine alaturi de oamenii din viata noastra. O dimineata in care iti bei cafeaua cu mama ta, timpul petrecut cu prietena ta cea mai buna sau momentele in care te intelegi doar din priviri cu persoana iubita – toate astea isi aduc aportul la starea ta de bine. Si acum, pozele :

image

1. Am scris intr-o postare anterioara parerea mea despre Q10 Plus Anti Wrinkle de la Nivea. Este un produs care mie mi-a placut si care, din punctul meu de vedere, merita cumparat. Cititi mai multe aici.

image

2. Selfie sa fie!

image

3. Imi place sa mananc la Salad Box pentru ca imi aleg eu ingredientele si pentru ca vad cum arata in vitrina. Salatica a fost foarte buna si satioasa.
image
4. NOTD cu noul meu lac de unghii matte satin ( nude 04 ) de la Golden Rose.
image
5. Sambata dimineata mi-am baut cafeaua impreuna cu mama. Am servit-o pe tava mea vintage si in cescute de cafea tot vintage. Haha! Sunt cescute din alea pe care le ti undeva in casa si nu le folosesti niciodata. Nici n-am stiut pana de curand ca le avem. In ziua de azi folosim cani in toata regula, dar mai demult totul era mai delicat. Si bineinteles, am impartit o felie de tort cu piure de castane de la cofetaria Revoire. Ma surprinde faptul ca mananc prajituri. Nu am fost niciodata genul, gustam putin de sarbatori si cam atat.
image
6. Imi plac lalelele foarte mult iar el stie asta🙂. Imi place ca e mereu atent si stie cat ma bucur pentru orice gest mic facut cu dragoste. A fost frumos sa il vad intrand pe usa cu buchetelul delicat de lalele, si a fost si mai frumos gestul lui de a aduce cate o floare si mamei si prietenei mele, despre care a aflat ca e la mine la un ceai cand a sunat sa anunte ca ajunge.
image
7. OOTD – probabil o sa urmeze o postare cu mai multe poze🙂.

Va pup si va doresc soare in suflete! ♡

Lorena

3 responses »

  1. Foarte frumos,imi plac postarile de genul asta,pupicei❤

    Răspunde
  2. Hihii, cat de frumoasa esti cu lalele acelea in brate!🙂
    Subscriu gandurilor din partea initiala a postarii… dupa ele ma ghidez si eu!
    Port si eu acum pe unghii un nude, cu un strop de glitter gold rose!
    Salata aceea… miiiiaaammm!!!😀

    Pupici, Lorena!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    Răspunde

Lasă un răspuns

