RSS Feed

Pink sweater & my favourite nude coat

image

Buna! Desi azi orasul e acoperit de zapada, sambata cand am facut pozele vremea nu era foarte rece si nici nu dadea semne ca urmeaza sa ninga atat de frumos. Am purtat un pulover roz, foarte evident. Mi-am dat seama de asta uitandu-ma la poze. Nu e tocmai o tinuta de pozat, am pus pe mine ce am avut la indemana si am plecat rapid catre o expozitie de iepurasi. Palaria a salvat situatia pentru ca parul meu nu avea o zi buna. Intr-un final, vazand vremea frumoasa de afara am zis sa facem, totusi, cateva poze.

image

image

image

image

image

image
Port paltonul meu preferat din acest sezon de la Poema, iar palaria am zarit-o zilele trecute intr-o vitrina SH si n-am stat pe ganduri prea mult, am intrat si am luat-o.
Cam atat. Va doresc o saptamana frumoasa!

Lorena

4 responses »

  1. Hihii, ai o cochetarie in zambet si in priviri!!!
    Imi place totul – from top to toe!🙂

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    Răspunde

Lasă un răspuns

