RSS Feed

Pantalonii Bershka – preferatii mei

Salut! Azi va arat o tinuta in care eu ma simt cel mai… eu.🙂 Nu postez eu foarte des tinute pentru ca din pacate nu am pe nimeni dispus sa imi faca poze si mai ales sa cautam locatii ok pentru pozat. De aceea de cele mai multe ori prefer sa nu scriu postarea pentru ca nu imi place fundalul. In fine! Dar genul de tinuta pe care il port in poze il adopt cel mai des. Imi plac pantalonii cu talie inalta, ma avantajeaza, si port foarte des tocuri. Blugii din poze sunt Bershka si imi pare foarte rau ca nu i-am cumparat si pe alte culori, macar inca doua perechi. Cand mi-am dat seama ca mai vreau, nu am mai gasit. Incepe sa creasca numarul camasilor in garderoba mea de un an incoace deoarece mi-am dat seama ca sunt usor de purtat in diferite ocazii si dau un aer aparte tinutei.

image

image

image

image

Palton : Poema | Camasa : Takko Fashion | Blugi : Bershka | Botine : Stradivarius | Geanta : H&M | Ceas : Fossil

Va astept si pe pagina de facebook Blog Lorena Marchis. Pupici!

Lorena

10 responses »

  1. Frumoasa tinuta! gama cromatica chiar e pe gustul meu🙂 Bershka au intr-adevar hainute frumoase dar din pacate foarte foarte proaste calitativ. M-am lecuit cu ei ….
    Te pup!

    Răspunde
    • Multumesc! Nu prea am lucruri de la ei, pantalonii in schimb chiar mi se par ok. Daca stau sa ma gandesc, am o pereche de pantofi Bershka si dupa prima purtare tocul s-a deplasat intr-o parte. Banuiesc ca e si dupa noroc :)). Te pup!

      Răspunde
  2. OAU!! Pacat ca nu faci fotografii cu outfiturile tale mai des. Esti o inspiratie! Ador geanta❤❤

    Răspunde
  3. Iorga Daniela Ionela

    o tinuta foarte frumoasa,iar tu esti o scumpete de fata!

    Răspunde
  4. Și eu tind catre pantalonii cu talie înaltă, parca ma avantajează mai bine. Pacat ca nu prea ii găsesc. Și sa fie și drepți sau ușor evazați… 😊
    Ținuta este foarte frumoasă! 😉

    Răspunde
  5. foarte frumoasa tinuta ta! imi plac mult pantalonii si paltonul.

    Răspunde
  6. Pingback: Week in photos #22 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

