RSS Feed

Produse consumate 2

Buna! Sunt la a doua postare de acest gen si incep sa ma obisnuiesc cu ideea ca nu trebuie sa arunc ambalajele. Inca mai am de muncit la treaba asta. Va arat azi ambalajele goale pe care le-am adunat.
image
1. Apa micelara de la Garnier este unul dintre produsele mele preferate de curatare. Curata foarte bine machiajul si impuritatile si este foarte foarte bland cu zona ochilor. Nu provoaca usturime sa iritatii. Am scris mai multe despre acest produs aici.
2. Mega effects mascara de la Avon mi-a placut mult. Am cumparat produsul din curiozitate pentru periuta interesanta si m-am bucurat sa vad ca ofera volum si alungire genelor si nu le incarca deloc. Aplicarea e destul de usoara si rezultatul a fost pe placul meu. Merita recumparat.
3.Green Stem de la Cosmetic Plant este o crema antiaging de zi matifianta cu celule stem din argan si ulei de argan bio. Nu am reusit sa il consum chiar pe tot deoarece crema ramasa pe fundul recipientului nu a mai vrut sa iasa. Este un produs grozav, efectul matifiant era vizibil dupa aplicare si tenul arata mult mai bine dupa o perioada mai lunga de folosire. Este o baza buna de machiaj. Am scris mai multe despre aceasta crema aici.
4. Lady Million de la Paco Rabanne mi-a placut enorm pana la ultima picatura. E unul dintre parfumurile mele preferate si imi doresc sa il recumpar.
5. Q10 Plus Anti Wrinkle de la Nivea este o crema de ochi cu efect vizibil asupra ridurilor si a cearcanelor. Puteti citi mai multe depre acest produs aici.
6.Gel de dus Purely Pampering de la Dove miroase ataaaat de bine. Are un parfum dulce de iti vine sa il mananci. Astept sa mai termin din gelurile de dus din baie si il voi recumpara. Am scris aici, printre alte produse Dove, si despre acest produs.

Ati folosit vreun produs din cele consumate de mine? Ce parere v-ati favut?

Va pup!

Lorena

7 responses »

  1. apa micelara de la Garnier e de mult pe lista de dorinte dar mai am pana ajung sa o cumpar…

    Răspunde
  2. Am citit asa de multe lucruri bune despre apa micelara de la Garnier, dar nici o data nu am cumparat-o pana acum. Trebuie sa mi-o notez pe lista de cumparaturi!

    Răspunde
  3. Toate produsele sunt tentante. Mi se par faine postarile de genul asta pentru ca asa iti formezi o parere mai solida despre un produs. Abia astept sa fac si eu prima postare de genul asta. Am strans si eu cateva ambalaje.

    Răspunde
  4. mai am de consumat inca o micelara si urmeaza sa o achizitionez pe cea de la Garnier.

    Răspunde
  5. Abia astept sa termin micelara Nivea (nu ca nu mi-ar placea) si sa o iau pe cea de la Garnier care este preferata mea. Mie nu imi place absolut deloc cum miroase gelul acela de dus de la Dove, mi se pare innecacios. Mamei in schimb i-a placut mult.
    Kisses, R
    Beauy and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Răspunde
  6. I adore the product de la Garnier!
    Alessia
    New post
    THECHILICOOL
    FACEBOOK
    Kiss

    Răspunde
  7. Pingback: Week in photos #22 | Lorena Marchis

Lasă un răspuns

