RSS Feed

Week in photos #22

Buna dragilor! A mai trecut o saptamana. A fost una foarte frumoasa pentru mine, m-am bucurat la maxim de fiecare zi si sunt recunoscatoare pentru oamenii frumosi din viata mea si pentru ce primesc zilnic de la viata. Mi-am sarbatorit ziua de nastere alaturi de iubitul meu si prietenii nostri, am sarbatorit alaturi de prietena mea cea mai buna si ziua ei, ieri am sarbatorit Ziua Indragostitilor in oras, iar azi am lenevit toata ziua in pat. Ce mai, o saptamana de sarbatoare.🙂
image
image
image

1., 2., 3. Luni a fost ziua mea iar iubitul meu mi-a daruit 25 de trandafiri albi superbi si un lantisor de aur foarte frumos si delicat. Am incercat sa fac trandafirii sa tina cat mai mult, i-am privit si i-am ingrijit intr-una. Iubesc florile si mai ales atunci cand sunt de la cel care imi face fiecare zi mai frumoasa si cu care impart cele mai frumoase momente.
image
4. OOTD – gasiti mai multe poze in postarea de aici.
image
5. Luni seara am sarbatorit alaturi de oameni dragi.
image
6. Am fost la American Sniper si am respectat traditia inainte de film, adica cafeaua din cafeneaua Cinema City. Aaa, si ieri am fost si la 50 Shades of Grey😀. Ati vazut filmele?
image
7. Marti am primit de la Smile Brilliant acest kit pentru albirea dintilor. Acum sunt in stadiul de informare, urmand ca mai apoi sa incep procedura. Voi ati apelat pana acum la vreun procedeu de albire a dintilor?
image
8. Mic dejun : iaurt, musli, tarate de grau, scortisoara, banana si para. Yum!
image
9. Acestea sunt produsele pe care le-am terminat in ultima perioada. Gasiti aici parerea mea despre ele.
image
10. Am organizat si un concurs pentru voi saptamana aceasta. Puteti castiga produsele din poza daca intrati aici si va inscrieti.
image
11. Mic dejun : avocado, un ou fiert si branza telemea.
image
12. NOTD cu oja Rich Color de la Golden Rose. Mai multe informatii despre oja gasiti in postarea de aici.

Atat.

Va doresc o saptamana productiva!

Lorena

5 responses »

  1. I love your coat, gorgeous.
    Hope you had a lovely valentine. Have a lovely week.
    http://sophialastyles.blogspot.co.uk/

    Răspunde
  2. Ce saptamana draguta ai avut😉
    La multi ani (cu intarziere)😀
    Imi plac foarte mult pozele tale de la mic dejun😉

    http://anamariaben.blogspot.ro

    Răspunde
  3. O saptamana frumusica ai avut😀

    Răspunde
  4. Frumoasa postare”La multi ani”❤

    Răspunde
  5. ce bine arata micul dejun!
    si outfiturile imi plac🙂
    te invit sa citesti ultima mea postare, daca ai placerea

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/2015/02/prima-mea-comanda-makeup-academy-pareri.html

    Răspunde

Lasă un răspuns

