RSS Feed

Week in photos #23

Buna dragilor! Cum a trecut saptamana aceasta pentru voi? In ultimele doua zile  am avut parte de temperaturi ridicate si am sperante ca primavara se apropie. Ieri am iesit sa facem poze si m-am bucurat ca vremea a fost asa buna si nu am indurat frig. Desi imi place iarna, daca tot e sa suport temperaturile scazute macar sa am parte si de frumusetea ei. Vorbesc de zapada care prea putin mi-a bucurat privire anul acesta. Cel putin in zona noastra. Altfel, o natura moarta nu e un tablou prea vesel.
Tocmai am terminat de vazut ultimul sezon American Horror Story si nu stiu daca pot zice ca mi-a placut. L-ati vazut? Celelalte sezoane parca aveau ceva mai aparte…

image
1. Ce flori delicate sunt lalelele, nu-i asa? Tare imi plac!
image
2. Micul dejun de miercuri: iaurt, musli, tarate de grau, banana, capsuni si scortisoara.
image
3. Farmec mi-a facut o surpriza placuta si mi-a trimis doua produse din noua gama Gerovital Happiness. Cu siguranta le voi dedica si un review dupa ce imi voi forma o parere. Ce mi-a placut cel mai mult e ideea cu Happiness Jar si biletelele roz pe care voi trece micile bucurii care ma fac sa zambesc, iar la finalul anului cand voi deschide borcanul voi fi sigura ca am multumit Celui de Sus pentru tot ce mi-a oferit.
image
4. Miercuri seara am baut un pahar de vin cu prietena mea Alexandra, iar povestile s-au intins pana spre miezul noptii. Tare draga imi e!
image
5. Imi place sa imi beau cafeaua impreuna cu el. Nu putem face zilnic asta, asa ca atunci cand se intampla savurez fiecare inghititura.
image
6. Inca un mic dejun colorat in saptamana ce a trecut. Iaurt, musli si capsuni. Yum!
image
7. Sambata am facut cateva poze pentru urmatorul articol. A fost foarte placut afara si m-am putut manifesta in voie :))).

Cam asta a fost saptamana mea.

Va pup!

Lorena

3 responses »

  1. Ai avut o saptamana minunata,iti doresc ca urmatoarea sa fie la fel de minunata :*

    Răspunde
  2. Haha, ce imi place ultima poza❤. Fusta e superba!!
    Saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Răspunde
  3. Da, sa speram ca vine primavara…dar fara ploi daca se poate :))
    Foarte simpatica ultima fotografie!
    Sa ai o saptamana frumoasa si plina de evenimente!

    Răspunde

Lasă un răspuns

