RSS Feed

Fusta rosie de pe Choies

_DSC0086

 

In urma cu cateva saptamani am facut prima mea comanda de pe Choies. Erau reduceri asa ca nu am stat mult pe ganduri cand am dat 12 $ pe fusta rosie din imitatie de piele. Mi-a sosit impreuna cu alte produse in aprox. 3 saptamani si m-am bucurat ca imi vine perfect si nu am de umblat cu ea la modificat. Materialul e gros, pare de calitate si culoarea e foarte interesanta, un rosu spre portocaliu parca. La fel si fermoarul, e solid si rezistent. Lungimea e perfecta, pana la mijlocul genunchilor, atata ca se ridica putin in mers iar la poze nu am fost atenta sa o cobor,  Buuun, toate astea la prima vedere. Apoi am realizat ca fusta nu are tiv. Nu e un lucru rau, arata ok, dar faptul ca are in spate pe mijloc o crapatura  netivita a facut sa se intample exact la ce ma gandeam cand analizam problema tivului si daca sa o duc sau nu la croitoreasa. Dar nu am facut-o, iar dupa prima purtare m-am ales cu o crapatura de toata frumusetea, noroc cu fermoarul de la spate, destul de lung sa opreasca crapatura la limita decentei. Deci da, urmeaza vizita la croitoreasa, Acuma ce sa va zic, de banii astia, fusta e chiar misto. Mai cheltui vreo 20 de lei si e ca noua :)).

_DSC0068

_DSC0071

_DSC0079

_DSC0092

_DSC0075

_DSC0082

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu sunt genul care sa ma entuziasmez in legatura cu lucrurile materiale. Nu sar in sus de bucurie ca mi-a ajuns comanda, ca am reusit sa imi cumpar pantofii aceia pe care ii vanam de nu stiu cand. Nu. Pur si simplu imi doresc lucruri pe care mi le cumpar sau nu, in functie de situatie. Mai degraba ma bucur de bucuria altora. Am prietene care sunt foarte fericite cand ajung acasa cu geanta mult dorita sau cu mai stiu eu ce produst de styling, si momentul acela cand te cheama sa iti arate noua achizitie sau te suna ca ” mai stii pantofii aia din vitrina pe care i-am vazut ieri cand am mers la cafea? I-aaam luuuuaat! ” e de nepretuit. Pe bune, imi place sa vad entuziasmul lor si traiesc bucuria aceea impreuna cu ele dar in schimb nu o traiesc atat de intens cand e vorba de ce mi-am luat eu. Pentru mine sunt doar lucruri personale de care ma folosesc si care imi pot crea stari de bine intr-un alt context, alaturi de intamplarile de zi cu zi. Prin urmare nu sunt nici genul care se supara prea tare cand ceva se strica, se rupe ( ca in cazul fustei ) sau se pateaza. In schmb, sentimentele mele sunt mult mai acute pana reusesc sa imi cumpar ceva. Nu se intampla des, dar cand vad o pereche de pantofi sau o rochie pe care le consider suerbe si in mintea mea incep sa isi faca loc tot felul de ganduri conspirative, iar achitarea pretului m-ar face sa fac anumite sacrificii, atunci incepe zvarcolirea. Si dureaza de regula pana intru in magazin si cumpar produsul sau pana reusesc sa ma resemnez. Cel mai simpatic e Ionut, care dupa ce a reusit sa ma cunoasca si sa nu se supere daca nu paream cea mai fericita cand primeam ceva de la el, desi ma bucuram enorm, mai ales pentru gest ( nu stiu sa o arat foarte bine, dar intotdeauna ma entuziasmez la cadouri, indiferent de ce primesc ), cand imi cupar ceva ce stie ca mi-am dorit de mult zice „Vai, ce ma bucur ca ti-ai luat rochia. Nu te mai gandi cat ai dat pe ea, stiu cat ti-ai dorit-o, acum e a ta. Macar acum nu mai esti agitata si nu ma mai agiti nici pe mine. Si da, stiu ca ma bucur mai mult decat tine ca ti-ai luat-o. ”

Voi ce legaturi creati cu lucrurile voaste personale?

_DSC0074

Skirt : Choies ( here ) | Shirt : Takko Fashion | Bag : Daniel Ray | Shoes : Pimkie

Va pup!

Lorena

10 responses »

  1. Cand am vazut in blogroll cuvintele „fusta rosie” a trebuit sa vin sa o vad😀 .Nu stiu care este motivul,dar in ultimul timp imi plac fustele (purtate de altcineva,nu de mine😀 ) .Asa cum era de asteptat imi place mult outfitul tau,mai ales pentru ca ai reusit sa pui foarte bine in valoare fusta rosie.M-a amuzat teribil ultima parte😀 .
    Te pup :*

    Răspunde
  2. Pingback: Week in photos #24 | Lorena Marchis

  3. E foarte frumoasa fusta, iti vine foarte bine!❤
    Eu mereu ma entuziasmez cand imi cumpar ceva nou, chiar sunt super fericita, ce putin pe moment, apoi imi mai trece :)))))
    Te pup!

    Răspunde
  4. Iti vine la fix! Me gusta😀
    Legat de lucruri materiale… la mine depinde. Daca e ceva mai deosebit (si de obicei se intampla sa fie si scump), atunci ma entuziasmez cand le cumpar si ma supar cand se strica :))

    http://www.andradorolti.com/

    Răspunde
  5. ce misto arata fusta! imi si camasa cum arata in combinatia asta:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

